Vilken Prostatavibrator?
Jag tänkte köpa en prostatavibrator/prostatastimulerare men jag vet inte vilken, tips tack.
Krav:
TYST vibrator med olika steg
Lätt att rengöra
Inte för tjock (vill juh inte spricka...)
Jag tänkte köpa en prostatavibrator/prostatastimulerare men jag vet inte vilken, tips tack.
Krav:
TYST vibrator med olika steg
Lätt att rengöra
Inte för tjock (vill juh inte spricka...)
min förra tjej använde bara fingrar men det var mysigt det med.
men då kom jag inte bara av det utan behövde lite mer stimulans av kuken. jag är 32 år. skulle gärna testa det ihop med nån åxå om tillfälle ges. o prova tycker jag absolut du ska göra kan länka en bild på den jag använder om du vill
min förra tjej använde bara fingrar men det var mysigt det med.
men då kom jag inte bara av det utan behövde lite mer stimulans av kuken. jag är 32 år. skulle gärna testa det ihop med nån åxå om tillfälle ges. o prova tycker jag absolut du ska göra kan länka en bild på den jag använder om du vill
den finns i helt vanlig genomskinlig åxå om det är bättre. eller är det att den ser ut som en riktig som stör. hihi
Mmmm....lägger tråden som favorit.
Oooohhh.....en tråd i min bak (förlåt...smak ska det vara)
Puffelipuff
xn--frkenhger-17ae.se/sv/sexleksaker-for-honom/prostatamassage/naughty-boy.html
Den brukar jag köra på. Den är väldigt bra! Inte för grov och har bra vibrationer. Oftast sitter jag liksom på den då känns det mest även i mellagården. Men den funkar i par oxå.
Det var min första, kan ju tilläggas. Den ser likosm inte så skräckinjagande ut. Tror det ha med toppen att göra. Att man får vänja in sig typ
Har läst tråden med intresse, och har nu beställt en Rude Boy.
Är 100% hetero men har länge fantiserat om att ståendes på alla fyra bli penetrerad analt av en kvinna, har inte hittat Henne än så jag börjar väl på egen hand.
Smått förnedrande men tanken gör mig otroligt upphetsad.
Kan nog ta några försök innan man hittar rätt så att säga, men jag får väl ställa upp mig och dra ner brallorna tills jag lär mig njuta av det utan att fingra på snoppen : p
Men hur är det med hygienen, räcker det att rengöra den noggrant under varmt rinnande vatten efter användning eller biter sig bakterier kvar på den och kan orsaka problem senare..?
Känns som att sexshopparnas speciella rengöringsmedel för sexleksaker mest bara är ett sätt att tjäna pengar, tvål ska man nog helst undvika då den är gjord av silikon.
Detta ska bli en spännande upplevelse, återkommer med recensioner. Hoppas den inte är för stor bara, hjälp.. : p
Du kan rengöra din rude boy med vanlig tvål. Jag har en bad boy, med vibrator och en nexus excel utan vibrator. Jag tycker nexus är skönare för den kommer åt mer rätt och placerar sig också rätt. Vibrationer gör inte så mycket för mig. Bad boy tycker jag är lite för stor. Nexus tycker jag sitter kvar bättre och har bättre passform. Finns nexus g-rider i silicon om du vill ha vibration och även andra från nexus.
Prostataorgasm är skönt och speciellt. Varar längre och intensivare. Jag använder leksakerna både själv och tillsammans med flickvän. Att bli avsugen och samtidigt stimulerad med en nexus är underbart!
Har du testat TS? Funkar den?
Det borde ju liksom inte vara betydligt jobbigare att nå orgasm med en leksak än vad det är när man bara runkar som vanligt.
Har köpt den här till min kille, har inte provat än.
http://swedishsin.se/sexleksaker/butt-plug-analt/p-punkt/nexus-vibro.html