Vilken Prostatavibrator?
Jag tänkte köpa en prostatavibrator/prostatastimulerare men jag vet inte vilken, tips tack.
Krav:
TYST vibrator med olika steg
Lätt att rengöra
Inte för tjock (vill juh inte spricka...)
Jag tänkte köpa en prostatavibrator/prostatastimulerare men jag vet inte vilken, tips tack.
Krav:
TYST vibrator med olika steg
Lätt att rengöra
Inte för tjock (vill juh inte spricka...)
Mycket intressant att höra om era sköna stunder på egen hand! Jag köpte en Bad boy till min kille. Eftersom jag har hört att killar kan få g-punkts orgasm när man stimulerar analen. Han var väl inte jätte pigg från början att testa den, men den är ju neutral och ser inte ut som en snopp(han skulle aldrig kunna ha sex med en kille).Ett par dagar senare, när jag hade honom i munnen bad han till och med om den själv. Jag på med massor av glidmedel och förde försiktigt in den. Fan va upphetsande det var för både mej och honom!!!! Vet inte riktigt om det blev en G-punktare men har nog aldrig sätt honom så kåt!!!
Ja, tyvärr=( Med tre ungar hemma så är det inte lätt att få till ett bra ostört tillfälle=( Vill dessutom inte tjata på min kille utan det blir när han vill;) Till 22-åringen som använde en RO-80: Inte i analen va?! Det är superlätt att en liten vibrator åker in för långt och då kan man inte själv få ut det!!!!