• Anonym (Kille22år)

Vilken Prostatavibrator?

Jag tänkte köpa en prostatavibrator/prostatastimulerare men jag vet inte vilken, tips tack.

Krav:

TYST vibrator med olika steg

Lätt att rengöra

Inte för tjock (vill juh inte spricka...)

• Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-15 00:17:44 följande:

När du väl har lärt dig komma så vill du inte  komma på nåt annat sätt.orgasmen bygger upp sig på ett helt annat sätt  hihi är så härligt!
    Man kan fundera om det förstör möjligheterna att njuta av "vanligt" sex.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-15 07:53:13 följande:
    Man kan fundera om det förstör möjligheterna att njuta av "vanligt" sex.

Nä det tycker jag inte. men det är som sagt helt otroligt när du kommer så som kille.
  • Anonym (Nyfiken)
    Vågad skrev 2013-01-13 18:10:19 följande:

Låt oss säga så här... När jag är själv, vilket jag för tllfället är.. ... Och experimentell som jag är läger jag mig på en handduk, företrädelsevis för att inte blöta ner hela golvet.... Kanske ligger och onanerar samtidigt som jag leker med en dildo i analen. Jag kommer väldigt mycket och hårt och när jag sprutat'"klart", med sperma, så fortsätter jag med dildon så att jag kommer'åt min g-punkt...efter ett tag börjar det snart droppa en oljig genomskinlig vätska som börjar rinna mer rikligt . Den produceras i prostatan....efter ett tag får jag som kramper och det'börjar spruta i stället och det är en blandning av' vätska och urin...tror jag...Alltså ingen sperma. Ibland kommer det mer vitaktig vätska ungefär som sperma. Så kan jag hålla på tills jag inte orkar mer...typ nästan svimmar för får inte luft och får ungefär samma känsla som en kvinna som blir fistad och kommer i fontäner....nästan krystar fram sin orgasm gång efter gång.... Så är det för mig iaf.....
    Dildo skriver du. Betyder det att det inte är någon vibrator utan bara en "stav"? Hur många här som stimulerar prostatan gör det med vibrator och hur många med hjälpmedel som inte vibrerar?
  • The Seeker

dildo med vibrator gillar jag

• Anonym (Nyfiken)
    Banjo Boy skrev 2013-01-21 17:59:21 följande:
    dildo med vibrator gillar jag

Testat också utan vibrator?
  • The Seeker

Mmmm.....det har jag Skrattande
    Har tom använt en gurka, men det var inte något vidare 

• Anonym (Nyfiken)
    Banjo Boy skrev 2013-01-22 12:13:46 följande:
    Mmmm.....det har jag Skrattande
    Har tom använt en gurka, men det var inte något vidare 
    Men menar du att allt utan vibrator har varit ganska dåligt?
  • The Seeker
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-22 12:18:33 följande:
    Men menar du att allt utan vibrator har varit ganska dåligt?
    Ja, det är bäst med vibrator.
    Om jag var singel så skulle jag vilja testa att få bli påsatt av en riktig mans kuk Tungan ute
  • Anonym (Nyfiken)
    Banjo Boy skrev 2013-01-22 18:41:08 följande:
    Ja, det är bäst med vibrator.
    Om jag var singel så skulle jag vilja testa att få bli påsatt av en riktig mans kuk Tungan ute
    Fast där finns å andra sidan ingen vibrator. Man tänker sig att en dildo utan vibrator bäst motsvarar det "riktiga". Att du vill testa en man, betyder det att du har haft homosexuella dragningar tidigare, eller är det stimulerandet av prostatan som har väckt detta intresse?
  • The Seeker

Jag är bisexuell och tänder på manskroppar.
    Blir dock inte kär och vill hångla med kyssar.
    Har sugit och runkat en man, men vill gå längre  

Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?