Tråden för oss som INTE ammar...
Sempers magdroppar har vi men vad jag förstår så är de inte mot gaser? De är nog mer för "goda bakterier"?
En liten fundering!... Det är såhär att jag mäter alltid upp vattnet i nappflaskorna med måttabellen på flaskans sida.. Men mest för skojs skull så tänkte jag mäta upp med ett decilitermått,, sagt och gjort.. Men det visade ju inte alls 150 ml!? Det blev kanske 130 ml.. Nån som har testat samma? Inte så konstigt att bebisarna får stopp i magen...
Vi har esska-flaskorna.. Eller mäter de på något annat vis? Började fundera om det Va jag som blivit knäpp och inte visste hur mycket 1 deciliter är
Ja det tror jag också att den gör
Jag har tre. En pojk och två tösar. Skulle kunna tänka mej fler
Jättekul med en superpigg bebis den här tiden på dygnet :-/ Hon är som en klocka! Vaknar ALLTID vid 4 och är SUPERhungrig, fast hon åt 2 timmar tidihare.... Måste försöka komma ur det här..
Vi kör med vanliga esskaflaskor, men hon dräller så mycket med dem, så funderar på att testa mam
Har era bebisar någon napp? Vi har silikonnappar men de "glider" ur så lätt! Antingen är hon så liten än eller så kanske latex "fastnar" bättre? Har inte för mej att storebrors napoar gled ur så lätt & lillasyster hade varken napp eller tumme