Tråden för oss som INTE ammar...
Okej. Nu är jag ÖVERTYGAD om att testa en MAM-flaska
Okej. Nu är jag ÖVERTYGAD om att testa en MAM-flaska
Vi har provat de böjda också, de vägrar hon suga på
De var inte goda nog :-P
Min snutta ligger också å pickar på mej för att leta snutt
Slickar och har sej på tröjan! Känns lugnande då vi haft babysemp från början, men GIFT i maten! :-O Hoppas det blir hårdare regler för det... Nu när lillan ska matas så verkar det vara mest mamman som duger! Har blivit jättemammig! Men så är hon ju snart 3 månader och den åldern är ju känd för lite av varje
Jag läckte mycket mjölk på nätterna så det blev blött i sängen.. Inget roligt alls! De där iläggen gled ju runt och knölade till sej :-/ skönt nu när det slutat! Som sagt, snart är du där!
Äter era bebisar lika mycket under dagen? Min 2,5 månaders äter 180 vid 4 tiden, 150 vid 8 -12 och ibland runt 4. Sedan äter hon mindre mot kvällen... Ibland 150 vid 20- tiden.. Sedan äter hon inte så mkt mer... Men verkar nöjd och glad i alla fall.. Ger man flaskan och hon inte är hungrig så snuttar hon ett par snutt för att sedan släppa och gallskrika! Tar sen nappen och är nöjd med den...
Hit till TRÅDEN är ALLA VÄLKOMNA
Ju fler desto roligare. Undrar om min skrutt håller på att bli sjuk eller har en växtspurt? Har knappt ätit nåt alls idag... Fast man erbjudit mat vill hon inte ha! Äter lite för att sedan släppa och gallskrika.. Blir nöjd med napp.. Var så också för ett tag sedan och det gick över efter två dagar.. Då trodde vi det var nåt magvirus som storasyster haft. Hon har sovit mycket nu på kvällen.. Haft lite grönaktigt bajs för några dagar sedan, dreglar, har händerna i munnen jämt och ska tugga på ALLT! Men hon är väl för liten att känna av tandsprickning redan!? (2,5mån)... Vad kan det annars vara som gör att hon ej äter riktigt? BVC säger inte så mkt heller...