Tråden för oss som INTE ammar...
Min tös kan stå sej över 6-7 timmar på knappt 150 ml... Tips?.. Jadu... Vet faktiskt inte tyvärr... Kanske han skruvar locket på flaskan för hårt/löst så det kommer för fort/sakta?
Har börjat nu med lemolac få se om hon blir gladare & vill äta. Efter första flaskan bajjade hon på direkten! Det har aldrig hänt
Bara hoppas att det håller i sej :-/ Hon är väldigt knepig med maten vissa dagar!
Är det någon som har ett bra tips på hur man kan hålla en flaska med vatten lagom varmt en tid? Ska iväg och åka skridskor i morgon och har tyvärr ingen termos (ska inhandla en
) som man har ersättningsvatten i... Tänkte om man kokar vatten och häller i det i flaskan, preciiis innan man åker, så borde det hålla ett tag.. Men sen då? Vill ju inte ge det iskallt? Tips tack!
Det ordnade sej med vattnet! Packade med en VATTENKOKARE
Fanns omklädningsrum med eluttag . Men vi behövde inte använda den.. Ska inhandla en bra termos för framtida utflykter
Men annars så var tidningspapper och handduk ett bra tips
Tror vi var de enda med vattenkokare i bagaget.. Haha!
Nu har jag köpt en MAM-flaska jag ska prova (ska steriliseras först). Det stog anti kolik på den men jag antar att det är en "vanlig" mam-flaska som ni tipsar om här? Eller?.. Har minsta nappen på men behöver antagligen en storlek större (tomt på affärshyllan!) då hon snart blir tre månader. Appropå termos så tänkte jag köpa en på Biltema. Har små därifrån till de äldsta barnen och tycker de funkat bra för 49:-. Tittade här på Coop och tyckte de var dyra, de små..
Det är inte biltemas termosmuggar, det är en vanlig termos
Nöjd med dem vi köpte till stora barnen i alla fall
Fast jag har inte köpt nån än så det kan ändras
Kan man ha pulvret i locket på mam-flaskan eller är det jag som har sett helt tokigt!? Annars brukar vi ta med oss vår vällingdoserare när vi åker bort