Cassidy skrev 2013-02-28 19:31:36 följande:
Okey. Vi tillhör Sahlgrenska. Är det första barnet för er också?
PatKay83: Då får ni bara hjälp med insemination alltså? Ingen donation? Ett och ett halvt år känns ju som en evighet. Har för mej att det var som värst för mej nånstans däromkring, men nu har jag nog faktiskt taggat av så pass att bara ett ultraljud/hjärtljud kan få mej att tro...
Sunsed1: Har ni redan använt era 'svenska försök'? Eller varför åker ni till Danmark? Använder ni donator? Jag håller förtfarande tummarna för er den här månaden!
Imorse blödde jag jättelite. Men det kan väl ändå inte vara mensen redan??? Jag är på dag åtta, alltså Bim -6...!?
Jag är ensamstående,och än så länge är det olagligt att göra insemination själv i Sverige, därför Danmark.
Jag håller tummarna, men när jag gjorde testet i morse på BIM-4 visade det INTE Gravid.... tyvärr, samt dem välkända spottings innan mensen kom igår. Så det är rätt kört här nu, ... igen..
När jag gjorde testet och det blev negativ, blev jag så ledsen och tom, sedan vaknade min dotter och jag bara kramade henne hårt och tomheten försvann gradvis.... tackar alla högre makter varje dag för henne....
om inte syskonen är menat så är det väl inte, men jag kommer att försöka på nytt... det lovar jag mig själv
lycka till