sunsed1 skrev 2013-02-22 19:54:07 följande:
Hej alla
Jag hoppar in här. I måndags 18/2 har jag varit för insemination. Det är tredje försöket nu och jag känner mig ganska uppgiven. Visst är man förbered på att det kan ta tid och även att det sällan lyckas på första försöket, men hur man än förbereder sig bli känslorna likväl överväldigande.
Stort grattis till er alla som plussat och lycka till till er som väntar på ett PLUS.
KRAM
Nej inte känna dig uppgiven!!! kom igen, för varje försök ni genomgår kommer ni bara närmare resultat! förr eller senare går det sannolikt (om du f ö är fullt frisk) frågan är snarare hur längre ni orkar försöka...??!??
jag vet hur det känns och jag vet hur uppgiven, ledsen och förbannad man kan vara. man blir psykiskt rubbad men det är helt ok och förståeligt. står nu själv inför 7e försöket men även om det inte går heller denna gång så tänker jag banne mej inte ge upp än. jag är fullt frisk och i fertil ålder och finns liksom ingen försklaring till varför det ännu inte gått. vet andra som lyckats först på 10: försöket eller t o m mycket senare än så. försök slappna av i det hela och tänk som sagt att för varje försök ni genomgår-desto närmare mål kommer ni!
håller tummarna för dig. låt oss få ta del av fortsättning...