• pontus1992

hur mycket dricksar ni?

ja hur mycket dricksar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur mycket dricksar ni?
  • pontus1992
    Apocalypso skrev 2013-01-14 11:16:25 följande:
    Du dricksar vårdpersonal med då? De tjänar ju ofta väldigt dåligt med tanke på vilken insats de gör och hur tungt jobbet kan vara fysiskt.

hade man som praksis att dricksa vårdpersonal hade jag gjort det. men som jag sa tidigare så får de inte ta emot dricks
  • Förväntanstid
    Apocalypso skrev 2013-01-14 11:16:25 följande:
    Du dricksar vårdpersonal med då? De tjänar ju ofta väldigt dåligt med tanke på vilken insats de gör och hur tungt jobbet kan vara fysiskt.
    Only weak men fear strong women!

Har inget med vården att göra. förutom BVC och jag tycker ärligt talat de misslyckats med servisen samt att besvara frågor så jag skulle aldrig drickas dem, dessutom är det gratis så man kan ju säga att jag redan dricksar 10% där :p Har privatläkare och hon tjänar nog mer än mig :p
  • Selfish Geene
    dessan59 skrev 2013-01-14 11:05:27 följande:
    selfish Genea

jodå jag har annat för mig, men du ifrågasätter allt och alla. och inte på ett trevligt sätt

Jag ifrågasätter inte alla, bara de som uttrycker korkade och/eller ogenomtänkta åsikter.

Det råkar bara dugga extra

tätt mellan dem just här
  • Miss Blue

Ger alltid dricks, men hur mycket beror på servicen.

• NeedfulThings

Tycker inte det fanns något bra alternativ för mig. Jag ger inte dricks om servitrisen/servitören inte ger mig bra service eller om dom inte är trevliga. Och om jag får bra service ger jag dricks men jag går inte efter % utan ger det jag känner passar situationen.

• La Lola

Inget alls.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Thaleya1

Jag trodde faktiskt inte att det var så vanligt att man gav dricks i Sverige.
    Jag ger endast om jag är full och får för mig att lämna för att jag har extra pengar som inte är på kortet, också har jag fått riktigt bra service. Vilket hänt cirka 5 gånger i mitt liv högst.

Utomlands dricksar jag dock, hur mkt beror på vilket land och vilken service.

• Hermioney
    pontus1992 skrev 2013-01-14 08:17:42 följande:
    ja hur mycket dricksar ni?
    skulle aldrig ge dricks på grund av deras serviser
    men kanske på grund av bra service
Svar på tråden hur mycket dricksar ni?