• bakawas

Vilket blöjmärke är bäst enligt dig?

Jag har en dotter på två veckor och är osäker vilket blöjmärke som faktiskt har dem bästa blöjorna! Jag vet att det är väldigt inviduellt, men vill få en syn på vad som är bäst endå i överlag. Skicka gärna även en kommentar om varför du tkr just det märket du valde.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket blöjmärke är bäst enligt dig?
  • Cogito ergo sum

Libero..pampers läckte.

• Tigra79

Röstade på Libero, för det har vi använt sen dottern var ca 4 mån (up & go). Men i början använde vi huggis och sen även pampers en kort period tror jag.
    När vi började med Libero up&go så körde vi pampers nattblöjor på nätterna. Nu kör vi up&gå dygnet runt, men dottern är snart 2 år. 

• Tjolanta

Libero! Pampers läckte & luktade konstigt... Annars är willys egna bra

• Momalicious

Tills han började med byxblöjor var pampers helt klart bäst, vid 9-10 månader började vi med libero up and go och dom tycker vi är bäst.

• Apopan

Tycker pampers har bäst "vanliga" blöjor då de är tunna och mjuka. Men liberos "dra-på"-blöjor sitter bättre på min lilla kille än pampers variant.
    Änglamarks blöjor ligger högt i kurs också. Men de är så dyra. Både pampers och libero är det ju lätt att få kuponger till, så de blir ju billigast.

Nu använder vi libero up

Svar på tråden Vilket blöjmärke är bäst enligt dig?