• Pluttemor

Någon mer som ruvar på två embryon? Gör det sedan igår. Häng på!

Ruvar för 6:e gången i mitt liv, förstår inte hur jag ska fördriva tiden.. Har en liten pojke sedan innan, oxå mha IVF. Nu har vi börjat syskonförsök, i nov/dec ruvade jag på  på en blasto, men denna gången två! Är det någon mer som ruvar/ har ruvat på två, som vill dela med sig av sina roliga historier! Välkommen hit då! 

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Svar på tråden Någon mer som ruvar på två embryon? Gör det sedan igår. Häng på!
  • Pluttemor
    Caspianne skrev 2013-02-08 07:55:02 följande:
    Gumman! Ta hand om dig! Lider verkligen med er! 

Själv är jag på RD 10 och som jag tror är BIM (trodde det var tidigare) men har räknat om och det borde vara idag.

Har haft lite positiva symprom som matthet, lite illamående och dragningar i magen.
    Det verkar otroligt, men KAN det ha lyckats denna gången????
    Har som sagt gjort ca 9-10 återföringar och bara fått plus en gång så jag vågar inte ta ut nåt i förskott.

Jag tjuvestar nog imorgon, 4 dagar innan TD.
    Åh vad jag ska hålla tummarna! Det är verkligen din tur den här gången! 
  • Arwen

Pluttemor: vad tråkigt! Styrkekramar!

Caspienne: berätta hur det går? Hoppas mycket för er nu, symptomen låter ju lovande också!:)

Jag har fortfarande svårt att tro att det fungerat, tog ett digitalt test igår som visade Gravid 2-3!:) nu ska jag inte testa mer förrän nästa tisdag(testdag).

• Caspianne

Jag testade vid halv 6 tiden i morse och vet ni, jag fick ett ytte pytte svagt pluss!!! Helt otroligt! Måtte nu det lilla embryot hänga kvar!!!

• Arwen

Grattis Caspienne!:) Vad glad jag blir! Vilken ruvardag är du på nu?

• Pluttemor
    Caspianne skrev 2013-02-09 08:27:38 följande:
    Jag testade vid halv 6 tiden i morse och vet ni, jag fick ett ytte pytte svagt pluss!!! Helt otroligt! Måtte nu det lilla embryot hänga kvar!!!
    ÅÅ vad glad jag blir för din skull! Massa massa grattis!!

för mig är det helt kört... Det har bokstavligt talat börjat forsa blod! Men vi har ett embryo i frysen. så vi får hoppas på det helt enkelt!

Men vet ni vad. jag köpte samma test som jag fick ett spökstreck av,  men det visade inget svagt plus många timmar efter, så troligtvis var det kanske påväg till att bli en graviditet som avstannat!

Jag lämnar tråden med varmaste gratulationer till er som lyckats!!

kram! 
  • Caspianne

Tack för gratulationen! Önskar dig all lycka i framtiden, ta den tid ni behöver och sen ska du se att ni kommer lyckas nästa gång! Kram o ta hand om dig!

• Arwen

Pluttemor: Ta hand om dig och lycka till med frysisen när det är dags! Många kramar till dig!

• Arwen

Hej Caspienne. Det är helt ok, är lite illamående i omgångar under dagen. Lite molvärk och ömma bröst. Annars så känner jag inte så mycket. Har du fått mer symptom ännu?

Svar på tråden Någon mer som ruvar på två embryon? Gör det sedan igår. Häng på!