Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Gravid i Göteborg 2013

Snorförkyld ännu. Hostat tills jag kissade på mig! Gräslig. .

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jag började m förvärkar tre veckor före bf. Och massa sd. På bf+16 passade det att hasa sig ur magen. Då hade jsg börjst tänka att jag skulle vara gravid för evigt..

TeddyGirl82 skrev 2013-07-07 08:06:01 följande:
    Mannen föreslog Liseberg idag så då hoppas jag man kan gå och inte tänka mer. Han inser nog hur frustrerad jag e. Bara mensvärken typ, hoppas d blir mer och inte försvinner nu.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Man får bryta ihop. Man blir glad för smärta sen det är märkligt. Och glad när ungen är ute.

Fy jag har hostat hela natten. Fick gå upp kl 3. Ont i magen. Sd. Kom harbajs tillsist. Hir ska man orka jobba imorgon?

• MissKaos

Sparka sig ut via naveln?

TeddyGirl82 skrev 2013-07-07 17:16:46 följande:
    Så då e denna dagen gjord med typ...resten av kvällen blir bara lugn. Vart full rörelse på bebisen. Ibland undrar man vad den håller på med.

• MissKaos

Gör själv? Hur??? Låter ju helt galet.

TeddyGirl82 skrev 2013-07-08 05:16:36 följande:
    Får se om hon kan göra d på torsdag kanske. Läste hur man gör själv men vågar inte d.

• MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-08 14:21:03 följande:
    Usch, obehaglig känsla där nere. Det är liksom stickningar...kan d vara att bebisen ligger så långt ner nu och slår i? det känns som nåt ska komma ut ibland...riktigt läbbigt

Men Gumman! Nåt SKA komma ut Cool

*garvar åt den oerhört dåliga humorn*

Inte bra för mig att sitta på jobbet såhär länge...
  • MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-08 17:13:18 följande:
    hehe jag förstår dig, men kändes som typ en fot eller arm skulle skjutas ut ibland..

Jag vet!! Du bjöd på min dags härligaste skratt! Behövdes tung dag på jobbet idag

Stickandet kan vara att bebisen skruvar ner huvudet längre ner i bäckenet.
  • MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-09 14:48:27 följande:
    Försäkingskassan gör mig helt snurrig. Slutade ju gå på havandeskapspenning 21 juni..11 dar innan BF. Bebisen är ju inte ute ännu. Men får ändå ta av dagarna för annars blir det väldigt tajt här hemma...är det bara och ansöka via interner för dom dagarna man vill ha för denna månaden?
    Du får ju ta föräldraledigt from 14dgr före BF.
  • MissKaos

Du måste ändå lägga in det nu, dom har en evighetstid för  handläggning oftast. Enklast gör du det på deras hemsida... Eller ja, enkelt är att ta i. Men du gör det där iaf!

• MissKaos

Jag tänker baklänges idag.

LillaLoppanT skrev 2013-07-09 20:35:40 följande:
    Det stämmer inte. Man kan ta ut FP redan så tidigt som 60 dagar innan BF. Sen vill man ju kanske inte slösa bort dagarna så tidigt iofs :)

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013