Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Gravid i Göteborg 2013

Inga alvedon inga varma bad!!! Nya rön visar att det kan stoppa upp det. Tror det är fl som startar nu.

TeddyGirl82 skrev 2013-07-15 18:37:15 följande:
    Nja det är till och från under typ en timma..men inga sd. bara lite värk baktill ryggen ibland med när den spänningen kommer...vågar inte hoppas på nåt utan bara slappnar av hehe

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Gå en runda runt kvsrteret ell huset! Det ksn göra att det ökar på om det är på g!

TeddyGirl82 skrev 2013-07-15 18:45:11 följande:
    Bara duschat som alltid nu på kvällen men d fortsätter till och från. så hoppas hoppas. om inte annat kan d ju göra d lättare fram till torsdag kanske..om man bara visste när, var och om man ska göra nån kontroll innan...sega sjukvård men förstår med i och med semester tider och vi är många som ska ha barn i denna månaden

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Inte om det är på g

Då rekomendersr dom just pronensd. Ings powewalks men runrt huset typ

skaviblifyra skrev 2013-07-15 19:23:45 följande:
    vila istället. så får oxytocinet en chans att flöda. Vila vila vila. :)

• MissKaos

Du kan nog hitta via googel. Stod om det i vårdförbundets tidning för några nummer sedan.

LillaLoppanT skrev 2013-07-15 19:20:28 följande:
    Vad är det för rön??

• MissKaos

Dom hade flera artiklar om förlossningen etc i flera nummer. Eftersom vi då planerade en knodd till så lusläste jag såklart artiklarna

• MissKaos

Bra tänkt. Det blåser ju storm ute hemskt att cykla hem idag. Motvind. Genomsvettig.

TeddyGirl82 skrev 2013-07-15 19:21:25 följande:
    Hmm la mig precis i sängen och kollar på djursjukhuset. Så nä inte nu. Men e d kvar imorrn blir d ut och vagga lite

• MissKaos

Om du går ut antingen blåser den ut ellet vill stanna i värmen. ..

Min bm sa att det är max bf+14

Så jag inte ska oroa mig att gå så länge som sist.

TeddyGirl82 skrev 2013-07-15 19:43:14 följande:
    Ja kan tänka mig d hehe. Blåser inte lite.

Suck..jag vill inte vänta ännu mer på att få bebis..då kommer jag bryta ihop!!

• MissKaos

Låter som att förlossningen jåller på att starta. Är det regelbundet? Googla värktajmer där kan du testa regelbundenhet med isak började mina med lååångt mellan och oregelbundet 10min 6 15..

TeddyGirl82 skrev 2013-07-16 10:34:10 följande:
    Kan det vara förvärkar jag har? Detta molande är inte hela tiden utan det kommer och går med några minuters mellanrum och ökar i krafthet. Och sen bubblar d nertill..

• MissKaos

Låter otrevligt! Jag hade kollat m bm. Om inte annat än för att veta om det är ok el inte

SusannneL skrev 2013-07-16 07:52:11 följande:
    Imorse när jag var uppe å kissa hade jag jätte ont "där nere". Kunde först inte ens sätta mig på toastolen. Kan de bli så om man är väldigt kissnödig?

Har börjat nojja mig för förlossningen nu. Nästan lite panik känsla :/

• MissKaos

Packat bb väskan?

Har du mer värkar än? Hur tätt?

TeddyGirl82 skrev 2013-07-16 14:13:02 följande:
    Känns som jag måste på toa hela tiden. Men kan fan inte få ut nr 2. Det är lite läbbigt detta när man inte vet vad man ska känna.

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013