TeddyGirl82 skrev 2013-12-28 06:42:57 följande:
Jag tror alla är i den svackan. Man glömmer av varann och det enda man vill ha är avlastning men svårt när man inte fårdet. Jag e trött på min man med. Men han gör d han kan. julen har vart bra. Lugn. Tilde är itroligt mammig, svårt och finna sig till ro på andra ställen. Plus ingen annan fårhålla henne om jag inte är nära. Fått nåt konstigt i kroppen sådags att gå till läkarn. Ont i huvet när jagvaknar, yr, domnari armarochfingrar, andfpdd lätt och hjärtklappning. Är läbbigt. Trir på järnbrist plus inre stressen p g amamma. Skadarinte kolla sig ibland.
Stress? Det låter nästan så. Stor kram till dig, förstår att du har det jättejobbigt.
Snultan skrev 2013-12-27 23:07:58 följande:
Ok. Hoppas allt går bra. Njut av bebistiden nu

Vill gärna pausa tiden nu. Njuter av min söta bebis och amningen funkar. Stora killen relativt nöjd, skulle behöva ut och springa av sig lite energi bara.
Inatt spydde Elsa ner tre pyjmaser. Före midnatt. 2 bajsar. sen sov hon till ca 4 åt somnade om vaknde till vid 7 (tack och lov sa mina tuttar) sen sov hon till 8:30.. Jag med. Då väckte sonen oss. Ta med lillasyster, kom och gosa! Så sen låg vi alla fyra i vår säng och gosade/ammade till typ 9:30.
Dottern är söt.. Pussar man henne öppnar hon munnen och vänder ansiktet mot en. Och kurrar som en kattunge. Vill hon bli pussad gör hon likadant.. Man ser att hon njuter av att bli pussad och klappad. Mysigt.