Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Gravid i Göteborg 2013

Segt har du fått sova ngt?

TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 05:06:56 följande:
    Det tilltog inte under natten..men har samma värk som kommer och går var tionde minut. Får se vad denna dagen ger...

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Bra det.

Hoppas det sätter fart idag då!

Mot arbetsplatsen.

TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 06:23:10 följande:
    Ja, jag har sovit hela natten...känns när jag rör mig bara

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 08:05:20 följande:

hehe d går långsamt för mig i alla fall. försöker aktivera mig lite och inte tänka, flyr in i filmer och min bok. Ska äta lyxfrulle med färskt bröd och god frukt och så snart.

Imorgon ska vi allt ha våran bebis hos oss hur d än går..hoppas bara den inte är för stor :P 

Min kom ju ut fine *peppar* Och jag började som du ganska precis fast på BF+16.
  • MissKaos

Jag vägde 2500

Min son 4190

TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 09:37:44 följande:
    hehe jo ut kommer den ju. och e d en stor bebis så e d. får väl se om kaffestudien stämmer. har jag druckit hela graviditeten förutom i början när jag mådde illa..men mycket mindre än innan..

så nu e d mycket vila idag så man orkar med morgondagen.  

• MissKaos

Gör det!kolhydrat och energiladd. Och trevligt tidsfördriv.

Måste ju in här och kolla hela tiden nu!

TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 11:00:35 följande:
    d var lite skillnad..

funderar på om man ska ta me mannen ut och äta idag..  

• MissKaos

Choklad. Brukar jag ladda med före löpning över 2h.

TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 11:58:23 följande:
    Funderar på vad man ska ha me sig för att få mer energi imorgon under tiden man väntar på att d brakar igång rejält. För då antar jag man bara blir törstig..

• MissKaos

Perfekt!

Choklad kiwi och aprikoser?

TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 15:33:31 följande:
    Haha tur vi vann en massa på Liseberg då ;)

• MissKaos

Jag är med slarvig. Kommer nog stoppa på samma. .

SusannneL skrev 2013-07-17 16:22:24 följande:
    Var hos bm förut.

Fyfaaan säger jag bara, +24kg!! :'(

Trodde aaaaldrig att jag skulle gå upp så mycket.

Och det känns kan jag säga!

Knäna börjar ge med sig och konstans värk i fötterna :(

Hoppas det rinner av mig snabbt!

Lär väl få kämpa för att få bort en del av kilona.

Men jag får skylla mig själv :/ de e ju jag som stoppat gott i munnen och rört mig för lite :/

• MissKaos

Jag har redan gått upp 8-9kg. Autocorrect ville skriva 99...

Bajs är bra. Passa på, bajsa på bm. Hur ofta har man chansen att bajsa på någon? Seriöst så torkar dom bort det när det kommer. Man hinner inte tänka på det.

Vätska js. Jag hade med egen sportflaska till fl. Lättare att dricka ur när man ligger. Hade mef pripps sportdryck ska ha det denna gången med. Kommer nog slänga i gel med i väskan. Använder det på långlopp och om jag springer långt typ 20km el mer på en dag. Så jag är van vid dom och det är snabb energi. Tvingadr bm att mata mig mitt undet fl. Med glass. Det var visst udda...

TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 17:03:31 följande:
    har bett om det, i alla fall microlax. Så får väl se. Hoppas bli lite tömd när man dricker morgonkaffet.Jag kommer vara i 42+0 imorgon. Så 14 dar över tiden...riktigt segt.Jag har gått upp 14 sist jag vägde mig...

• MissKaos

Kör du min variant vaknar du tidigt imorgon med rejält ont. Kl 15 åker du in. Hittills följer du ju mitt mönster bra..

TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 19:06:45 följande:
    Det är rätt overkligt. Om 24 timmar kanske vi ligger och sniffar bebis. Det är sjukt när man tänker på det att vi snart e tre.

Allt fixat säkert för mycket grejer me men det får bli så. Hoppas man somnar utan problrm sen. Förvärkarna känns ännu. Fattar inte att man ska klara av ännu kraftigare

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013