Vad duktiga ni är, allihopa! Förlåt att jag varit lite off, hoppas att kunna ändra på det nu!
Ser att det är många som fått bra resultat denna veckan och det är superkul att läsa, jag blir så peppad!
Jag lyckades hålla mig till att äta allt möjligt skräp en dag, sen återgick jag till kaloriräkningen, jag la dessutom in alla kalorier som jag åt den dagen, och jag åt bara knappt 50 mer än vad som är "tillåtet", så jag kände mig otroligt duktig faktisk!
Jag ställde mig på vågen idag, men tänker inte avslöja någon vikt förrän imorgon eftersom det är först då jag har invägning, men det känns JÄKLIGT härligt att se framsteg på vågen :)
Och jag kan säga som såhär: jag tänker inte lämna tråden efter dom här 8 veckorna, förlåt ts ;) men jag behöver faktiskt den extra kicken som det ger att vara här. Jag har försökt räkna kalorier många gånger förr, och inte klarat av mer än en-två veckor, så jag anser faktiskt att det är trådens förtjänst att jag lyckats hålla mig såpass bra som vad jag faktiskt gjort. Tack för att ni peppar så himla bra, och för att ni är så duktiga, jag ser upp otroligt mycket till er allihop!