VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor
hej och välkommen hit till oss :)
Usch har sånt sockersug idag, det har jag inte haft tidigare så jag har ätit fyra hemmagjorda chokladbollar. Fick så dåligt samvete så jag körde 30 minuter på crosstrainern. Så idag har jag kört 31,3km sammanlagt. Tyvärr är jag lika sugen på något söt fortfarande. Hoppas det är bättre när jag vaknar imorgon.
jag vet att jag inte skulle göra det, men jag letade upp vågen som mannen hade gömt. Jag kunde inte riktigt acceptera att jag hade gått upp till 94,8kg, jag menar vågen måste ju visat fel med tanke på allt mitt slit. Idag visade vågen 92kg. Jag har alltså gått ner 1,4kg sen förra veckan och 3,6kg sammanlagt. Denna vecka kommer däremot att bli en utmaning då jag nu står på den magiska gränsen 92kg och det är där vikten brukar stå till och jag ger upp. Den här veckan kommer jag försöka få in lite annan träning än bara crosstrainer då jag tror kroppen behöver lite variation. Förra veckan hade jag elva träningstillfällen och jag kan ju inte vara sämre denna vecka. Tyvärr ska jag på begravning på fredag och kommer vara bortrest i några dagar så få se hur det går med tränandet då, känns inte som det kommer ligga i fokus just då.
Har nu tränat 1 timme och 12 minuter på Wii fit, men får ändå lite dåligt samvete då kan inte får upp samma puls som på crosstrainern, varför?
under dessa veckor jag har tränat har jag inte haft träningsvärk någon gång, men igår körde jag wii fit istället för crosstrainer och vaknade med extrem träningsvärk i vaderna idag. det måste varit de 10 minuterna av löpning jag körde