Möbler/heminredning som är WT
I den här tråden skriver vi vad vi tycker är WT när det kommer till heminredning och möbler!
OBS! Ta det lite på skoj och inte blodigaste allvar! 
I den här tråden skriver vi vad vi tycker är WT när det kommer till heminredning och möbler!
OBS! Ta det lite på skoj och inte blodigaste allvar! 
Jag tycker WT-stilen är charmig.
Hellre det än shabby-chic eller svart/vit/kall inredning som skriker "jag vågar inte sticka uuuuut" alt. "Jag har ingen egen stil".
Nu funderar jag allvarligt på att inreda min egen kommande lägenhet WT...hmm...känns rätt så kul att ha en julgran med belysning året runt och tuggummivägg.....Kanske en drömfångare och takfläkt också.
''*Inspirerad*
Är det en plastgran du har? Jag funderar isf på en plastgran med julpynt; Tacky men charmigt som sagt.
Tuggummivägg är precis vad det låter som, en vägg med tuggummi. Vet inte om det är "WT" eller inte, men tyckte bara det lät bra av någon anledning.
Är det en plastgran du har? Jag funderar isf på en plastgran med julpynt; Tacky men charmigt som sagt.
Tuggummivägg är precis vad det låter som, en vägg med tuggummi. Vet inte om det är "WT" eller inte, men tyckte bara det lät bra av någon anledning.
Äggskals-vita väggar, eilersen-soffa, svenskt tenn-kuddar och högblanka köksluckor. Det är verkligen byfånen som flyttat till Stockholm och börjat läsa Sköna hem.
Sjukt underhållande tråd
Jag har gjort en liten systertråd (hope you dont mind)
Vilken typ av heminredning är INTE white trash?