Möbler/heminredning som är WT
I den här tråden skriver vi vad vi tycker är WT när det kommer till heminredning och möbler!
OBS! Ta det lite på skoj och inte blodigaste allvar! 
I den här tråden skriver vi vad vi tycker är WT när det kommer till heminredning och möbler!
OBS! Ta det lite på skoj och inte blodigaste allvar! 
Oj, vi som precis tapetserat om alla våra sovrum.... Och det blev fototapet som fondvägg i alla rum. Är det WT med fototapet också?
Vi valde en solnedgång, ett fantasylandskap och ett rum fick japanskt målat tecken. Barnen har fått välja själva.
Den här typen av värmeljushållare: www.linkopingtorget.se/img/annonser/medium/1364566279_14_0.jpg
Den måste ha varit på någon kampanj på rusta vid något tillfälle...
Med risk för att trampa folk på tårna:
ord på väggen, och framförallt Carpe Diem
Alltför färgmatchiga rum - där man väljer en färg - typ lila och har alla detaljer i den färgen
fondtapeter
Visst vore det kul om alla vi som är så sjukt kritiska mot andras hem ville visa upp bilder på vårt eget?
Jag vet att just mitt hem är fantastiskt fint ;););) Men tvivlar på att alla andras är ofelbara..
Det skabbigaste jag kan komma på hemma hos mig själv är mina "foppatofflor" från skopunkten.. ;) Och att jag använder PROFFS hårspray ;)

VÄGGORD!! 9 av 10 lyxfällandeltagare har väggord (titta efter själv)
Ord och tecken på språk man inte förstår vittnar om låg utbildning och allmän wt. (varför inte ett väggord på finska eller danska likväl som latin och kinesiska?')
Shabby chic är wt och vinflaskor som dekoration.. Indianer på väggen..Dålig kvalitet på material ..
Shabby chic!