• Anonym (på skoj!)

Möbler/heminredning som är WT

I den här tråden skriver vi vad vi tycker är WT när det kommer till heminredning och möbler!

OBS! Ta det lite på skoj och inte blodigaste allvar! Flört

• Svar på tråden Möbler/heminredning som är WT
  • CarpeNoctem

Panelgardiner, ser ut som reser ifrån en gammal rak tapet man inte visste vad man skulle göra av..skitfult.

• GakkenLive

Hm,min tur...
    Små jäkla porslinsfigurer överallt
    En massa skräp o krimskrams - tänk loppissaker som ingen vill ha...
    Tavlor ala 80 tal (sågspånsbaksidor )
    Slitna utsittna soffor o fotöljer
    Gamla mattor, gärna ryamattor som är så slitna så de nästan går sönder
    Gamla möbler som borde ha bränts för länge sedan.....
     (Nu pratar vi inte antika saker, mera gamla,slitna,gärna brända med cigaretter)
    Överflöd av spetsgardiner,volanger 

Såg att  någon skrev "too much" av något o det håller jag med om.

O ja, den ultimata wt för mig är en lägenhet som är ingrodd av röklukt......

• flower79

Porslins svanar i alla färger. Och spegeltavlor. De som ser ut som speglar med något fjantigt motiv på :)

• Amelle

Blir alltid lika förvånad när jag läser trådar om hur synd det är om mannen som ofrivilligt blir pappa (bortsett från dem som blivit lurade som jag tycker synd om).

Hur kan man inte fatta att sex kan leda till barn? Är man inte säker på sin partner så trä på kondomen för fan!!! Jag blir så irriterad. Hoppas barnet får det bra trots din skitfamilj.

• Ziraya
    Anonym skrev 2013-03-30 21:03:52 följande:
    Drömfångare, indiansaker, mattor på väggarna, porslinshundar, samlingar av det personen älskar typ kor eller ugglor eller något annat...
    haha, men samlingar! Jag har alla mina robotar (samlar på robtar alltså) på en hylla ovarnför datorn Skrattande.
  • Ziraya
    Amelle skrev 2013-03-30 23:13:12 följande:
    Blir alltid lika förvånad när jag läser trådar om hur synd det är om mannen som ofrivilligt blir pappa (bortsett från dem som blivit lurade som jag tycker synd om).

Hur kan man inte fatta att sex kan leda till barn? Är man inte säker på sin partner så trä på kondomen för fan!!! Jag blir så irriterad. Hoppas barnet får det bra trots din skitfamilj.
    Vet inte riktigt om det räknas som inredning ;D
  • Amelle
    Ziraya skrev 2013-03-30 23:20:13 följande:
    Vet inte riktigt om det räknas som inredning ;D
    haha sant men ganska WT! Nä datorn levde tydligen sitt eget liv!

Jag kan ge ett bidrag till trots: Billiga vita utestolar i plast. Hua.
Svar på tråden Möbler/heminredning som är WT