Möbler/heminredning som är WT
I den här tråden skriver vi vad vi tycker är WT när det kommer till heminredning och möbler!
OBS! Ta det lite på skoj och inte blodigaste allvar! 
I den här tråden skriver vi vad vi tycker är WT när det kommer till heminredning och möbler!
OBS! Ta det lite på skoj och inte blodigaste allvar! 
Nåt som också är riktigt fult är en 50* platt-tv som fyller upp en hel vägg och blir rummets blickfång. Gärna med nån klatchig fondvägg från Rusta bakom tv:n.
Allt från den där plastiga Bestå-serien som IKEA har.
Kanske inte så whitetrash när jag tänker efter utan mer mainstreem.
Jag tycker det ser onajs ut i kombination med en övrigt dyr och smakfull inredning.
Kunde inte låta bli. Skapade en ny tråd där vi kan diskutera typiska mainstream saker om ni vill 
www.familjeliv.se/Forum-27-260/m69357973.html
Haha äntligen en tråd man kan följa :))
Inser ganska snabbt att jag har lite WT stil hemma...
Elghorn, gardin på inglasad balkong, en tv möbel från Ikea, billigaste badrumsinredningen från Ikea, ett furu bord i köket (ärvt av svärisarna som är 30år gammalt), vinglas på en öppen hylla i vardagsrummet, fondväggar i sovrummen och jag har en massa saker som barnen har gjort upphängt på väggarna i hela lgh... Fan!
Hur många procent WT gör det mig till?
Om jag bara är 30procent WT så står jag ut men är det mer så måste jag rensa lite här hemma ;)
Åh, väggord! Särskilt förtryckta... SÄRSKILT på en i övrigt tom vägg!
Annars tycker jag mest att det är när möblerna inte alls passar ihop, eller när det är alldeles för mycket möbler på en liten yta, eller när det finns en miljon plottriga små grejer som inte alls hör ihop. Ett rum där man blir stressad och inte får ro så att säga...
Fast mycket det ni beskriver är ju faktiskt hem som man hittar bland många 60+are, dvs de har byggt upp sitt hem under många år och det finns ingen anledning att slänga ut hemmet för att modet ser annorlunda ut.
Och en annan sak, många tycker det är WT att blanda olika stilar, men de flesta i min ålder har olika stilar på möblerna, det finns ju ingen anledning att byta ut hela vardagsrumindredningen för att man köper en ny möbel.
I de hemmen jag kommer in i, som mina jämåriga bor i, så kan man nog se en salig blandning med saker från 70-talet och framåt, det är den gamla byrån som älskat från dag ett som man bara inte vill göra sig av med, bordet man ärvde från någon släkting och så var det skåpet som gått i arv i 5 generationer (som någon släkting har gjort) och mitt i det hela en ny soffa.
'Och så är det inte WT att vara totalt ointresserad av heminredning.
När man måste ha det som alla andra är wt enligt mig. När man inte törs stå för sin egen stil och smak. Och där hamnar verkligen alla dessa väggord och vita ljusstakar/lyktor.. Vita hem med svarta möbler, opersonliga med enbart ljus som dekorationer, enbart moderna tavlor inte en målad färgklick till konst någonstans osv.
Något som är WT är när folk har hängt upp bilder på sig själva eller sin partner i typ hela lägenheten. Och inte för att glömma, en JÄTTE förstoring ovanför sängen. Så att man inte glömmer hur man ser ut när man vaknar. Kräks så fort jag kommer hem till folk och ser sådant..