• Anonym (på skoj!)

Möbler/heminredning som är WT

I den här tråden skriver vi vad vi tycker är WT när det kommer till heminredning och möbler!

OBS! Ta det lite på skoj och inte blodigaste allvar! Flört

• Svar på tråden Möbler/heminredning som är WT
  • Froststar

Kanske värt att kolla upp vad det är ni snackar om för ni verkar tycka att det är på något sätt coolt att slänga sig med ett nedvärderande uttryck som ni inte förstår betydelsen av. Kan t.ex. läsa här eller på tusen andra ställen. www.urbandictionary.com/define.php%20trash Kallar ni folk för retard för ni inte vet vad det är? Stinky, nigger, något annat? Slödder t.ex.? Det är så löjligt och visar på en stor allmänbildningsbrist.

• nihka
    Froststar skrev 2013-03-31 17:25:50 följande:
    Kanske värt att kolla upp vad det är ni snackar om för ni verkar tycka att det är på något sätt coolt att slänga sig med ett nedvärderande uttryck som ni inte förstår betydelsen av. Kan t.ex. läsa här eller på tusen andra ställen. www.urbandictionary.com/define.php?term=south... Kallar ni folk för retard för ni inte vet vad det är? Stinky, nigger, något annat? Slödder t.ex.? Det är så löjligt och visar på en stor allmänbildningsbrist.

Jag har inte kallat någon för något utan talat om att jag gärna vill få tag på en ljushållare som andra stämplat som WT. För mig existerar inte WT vare sig i människor eller i inredning.
  • Froststar
    nihka skrev 2013-03-31 17:29:42 följande:
    Jag har inte kallat någon för något utan talat om att jag gärna vill få tag på en ljushållare som andra stämplat som WT. För mig existerar inte WT vare sig i människor eller i inredning.

Det var ju bra. Det är många andra här som gör det. Vad blir nästa steg? Vilka möbler tycker du är niggastyle möbler?
  • Milou86

Gigantiska hundar, gärna dalmatiner, i naturlig storlek av porslin, gärna flera stycken i vardagsrummet. Ett biljardbord i källaren på en heltäckningsmatta från 83.

• Milou86

Kom på en sak till: ett sittringsöverdrag, luddigt och chockrosa, till toan. Snacka ohygieniskt.

• Andromeda
    nihka skrev 2013-03-31 17:21:29 följande:

Hahaha - därför den har fått WT-stämpel. Jag handlar gärna på Jysk. Den fanns inte där nu när jag kollade på nätet, men tack ändå.
    Handlar också gärna på JYSK, och ärligt talat så är väl det mesta nu för tiden WT enligt de flesta. Drömmer Jag kan bara tipsa om att jag sett sådana på marknader också, och då brukar dom ju inte kosta så mycket. Och marknadssäsongen drar ju igång snart så du kan ju hålla ögonen öppna. 
  • PolyPond
    sextiotalist skrev 2013-03-30 16:17:35 följande:
    Ja, en sak till, det är när man har foton på alla barnen/barnbarnen, hängande på väggen i vardagsrummet.        
    Nu åkte varje mormor, morfar, farmor och farfar dit och blev irländska muddeaters.
  • PolyPond
    Froststar skrev 2013-03-31 17:31:10 följande:

Vilka möbler tycker du är niggastyle möbler?
  • nihka
    Froststar skrev 2013-03-31 17:31:10 följande:

Det var ju bra. Det är många andra här som gör det. Vad blir nästa steg? Vilka möbler tycker du är niggastyle möbler?

Fråga någon som tycker möbler kan vara WT.
  • nihka
    Andromeda skrev 2013-03-31 17:37:48 följande:
    Handlar också gärna på JYSK, och ärligt talat så är väl det mesta nu för tiden WT enligt de flesta. Drömmer Jag kan bara tipsa om att jag sett sådana på marknader också, och då brukar dom ju inte kosta så mycket. Och marknadssäsongen drar ju igång snart så du kan ju hålla ögonen öppna. 

Tack för tipset.
Svar på tråden Möbler/heminredning som är WT