Möbler/heminredning som är WT
I den här tråden skriver vi vad vi tycker är WT när det kommer till heminredning och möbler!
OBS! Ta det lite på skoj och inte blodigaste allvar! 
I den här tråden skriver vi vad vi tycker är WT när det kommer till heminredning och möbler!
OBS! Ta det lite på skoj och inte blodigaste allvar! 
Kanske värt att kolla upp vad det är ni snackar om för ni verkar tycka att det är på något sätt coolt att slänga sig med ett nedvärderande uttryck som ni inte förstår betydelsen av. Kan t.ex. läsa här eller på tusen andra ställen. www.urbandictionary.com/define.php%20trash Kallar ni folk för retard för ni inte vet vad det är? Stinky, nigger, något annat? Slödder t.ex.? Det är så löjligt och visar på en stor allmänbildningsbrist.
Gigantiska hundar, gärna dalmatiner, i naturlig storlek av porslin, gärna flera stycken i vardagsrummet. Ett biljardbord i källaren på en heltäckningsmatta från 83.
Kom på en sak till: ett sittringsöverdrag, luddigt och chockrosa, till toan. Snacka ohygieniskt.
Jag kan bara tipsa om att jag sett sådana på marknader också, och då brukar dom ju inte kosta så mycket. Och marknadssäsongen drar ju igång snart så du kan ju hålla ögonen öppna.
Jag kan bara tipsa om att jag sett sådana på marknader också, och då brukar dom ju inte kosta så mycket. Och marknadssäsongen drar ju igång snart så du kan ju hålla ögonen öppna.