• Anonym (äckligt)

Sambon bajsade ner sängen

Vet inte hur jag ska bete mig. När jag vaknade i morse så luktade det bajs. Kände på sonen som låg bredvid mig, men han var torr. Då får jag syn på sambons täcke, fullt med bajsfläckar. (han var på toaletten just då)
    Går upp och byter om på sonen. Talar om för sambon att han har bajs på täcket. (uppe vid huvudet nästan) Han bryr sig knappt och går in och lägger sig där igen.

Sååå äckligt så jag höll på att kräkas. Tvingade honom att öppna fönstret för det luktade bajs lång väg. En vuxen människa går väl på toaletten för att bajsa och gör inte det i sängen när sambo och barn ligger bredvid. Mår illa!! 

• Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen
  • Anonym (äckligt)

Och för er som undrar, så ja han är en sån där typisk man (nu generaliserar jag) som tror han är dödssjuk så fort han är lite snorig. Och förväntar sig att alla ska ställa upp hela tiden. Som tur är är han sjuk otroligt sällan.
    Han är van att mamma gör allt (och lite till) för honom. Han hade aldrig varken städat eller lagat mat innan jag träffade honom, för det var hans mamma där och gjorde åt honom.

MEN, jag är INTE hans morsa, och tänker inte serva honom, vilket han vet.  

• MinaE
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-04 21:00:08 följande:
    Och för er som undrar, så ja han är en sån där typisk man (nu generaliserar jag) som tror han är dödssjuk så fort han är lite snorig. Och förväntar sig att alla ska ställa upp hela tiden. Som tur är är han sjuk otroligt sällan.
    Han är van att mamma gör allt (och lite till) för honom. Han hade aldrig varken städat eller lagat mat innan jag träffade honom, för det var hans mamma där och gjorde åt honom.

MEN, jag är INTE hans morsa, och tänker inte serva honom, vilket han vet.  
    Jorå jag fattar precis ! Och det gör du helt rätt i :) !

Fan vaddå skiter man på sig så tar man upp det liksom :/ Om inte annat för att man BÖR känna sig aningen pinsam..
    Personligen magsjuk eller ej hade jag nog dött av skam om jag sket på mig i sängen hahahah :D Mygood hemska tanke :) ! 
  • Anonym (äckligt)
    MinaE skrev 2013-04-04 21:18:52 följande:
    Jorå jag fattar precis ! Och det gör du helt rätt i :) !

Fan vaddå skiter man på sig så tar man upp det liksom :/ Om inte annat för att man BÖR känna sig aningen pinsam..
    Personligen magsjuk eller ej hade jag nog dött av skam om jag sket på mig i sängen hahahah :D Mygood hemska tanke :) ! 
    Ja, jag är sån att även om jag är sjuk/magsjuk så är jag helt klar i huvudet och vet vad som händer. Hade det varit jag, hade jag tagit av sängkläderna direkt, och sen hoppat in i duschen. (för är det på täcket har man ju på kroppen med). Sen hade jag sköljt av/tvättat sängkläderna.

På tal om det, han har inte duschat än. (ryser)  
  • MinaE
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-04 21:25:15 följande:
    Ja, jag är sån att även om jag är sjuk/magsjuk så är jag helt klar i huvudet och vet vad som händer. Hade det varit jag, hade jag tagit av sängkläderna direkt, och sen hoppat in i duschen. (för är det på täcket har man ju på kroppen med). Sen hade jag sköljt av/tvättat sängkläderna.

På tal om det, han har inte duschat än. (ryser)  
    Aaaaarrrggh !! SKOJA ??? snälla

Fyfan ! *ryser* jag med...

Nä, vet du vad allvarligt,, ska du bo med han :/ ?

Jag hade oxå kastat mig upp rusat till vilken jävla tvättmaskin som helst alt kastat de i värsta fall! Sen duschat som fan sen skämts i 3 år..
  • FridaHall

hahaha jag kan inte rå för att jag ligger här och asgarvar när jag läser denna tråd, inte för att jag tycker det är kul att stackarn skitit på sig i sängen (det önskar jag inte ens mina fiender) men hela scenariot gör mig extremt skrattig :D

• FridaHall

(Och nu måste jag smsa min sambo och fråga om han skulle hjälpa mig om jag var dödssjuk och sket ner sängen)

• Anonym
    FemmeM skrev 2013-04-04 15:14:32 följande:
    Först skriver du att man faktiskt inte orkar ibland och sen skriver du att man orkar bara man måste. Mycket förvirrande. För mig skulle det vara mycket viktigt att inte gå och lägga mig i mitt egna bajs igen. Mindre viktigt att åka hem till mamma. Varför skulle han orka åka till sin mamma men inte orka att sanera sängen efter sig innan han lägger sig i den igen? Karln är helt enkelt äcklig och bortskämd.  

FemmeM skrev 2013-04-04 15:14:32 följande:
    Först skriver du att man faktiskt inte orkar ibland och sen skriver du att man orkar bara man måste. Mycket förvirrande. För mig skulle det vara mycket viktigt att inte gå och lägga mig i mitt egna bajs igen. Mindre viktigt att åka hem till mamma. Varför skulle han orka åka till sin mamma men inte orka att sanera sängen efter sig innan han lägger sig i den igen? Karln är helt enkelt äcklig och bortskämd.  

Jag är rätt övertygad om att man INTE måste vilja missförstå Men visst, ska försöka förklara på en treårings nivå istället då Att vara sjuk och inte orka är rätt vanligt. Alltså man mår dåligt och kroppen är grymt trött och det är just då inte särskilt högprioriterat då kroppen SKRIKER efter vila då den är matt efter förlorad vätska. Kroppen är ORKESLÖS. Men är man tvungen så ändras givetvis prioriteringslistan. Ex. när en närstående väljer att narra över olyckan och vilja att detta fixas NU. Då kan man ändra i prioriteringen och TVINGA den kropp som behöver vila. Ex. Genom att åka någon annanstans istället. ALLA kan tvinga sin kropp. Vilket är STOR skillnad från att rent fysiskt orka...
  • FridaHall

Min sambo säger att han skulle spy och sova med hundarna.. Otrevligt tycker jag ;) Stackars mig.

• MinaE
    FridaHall skrev 2013-04-04 21:53:05 följande:
    Min sambo säger att han skulle spy och sova med hundarna.. Otrevligt tycker jag ;) Stackars mig.
    Hahahha :D Ja, jävlar det är onekligen humor :D 

Ja det skulle nog min med, själv hade jag spytt sen dödat han troligen 
  • FemmeM
    Anonym skrev 2013-04-04 21:52:03 följande:

Jag är rätt övertygad om att man INTE måste vilja missförstå Men visst, ska försöka förklara på en treårings nivå istället då Att vara sjuk och inte orka är rätt vanligt. Alltså man mår dåligt och kroppen är grymt trött och det är just då inte särskilt högprioriterat då kroppen SKRIKER efter vila då den är matt efter förlorad vätska. Kroppen är ORKESLÖS. Men är man tvungen så ändras givetvis prioriteringslistan. Ex. när en närstående väljer att narra över olyckan och vilja att detta fixas NU. Då kan man ändra i prioriteringen och TVINGA den kropp som behöver vila. Ex. Genom att åka någon annanstans istället. ALLA kan tvinga sin kropp. Vilket är STOR skillnad från att rent fysiskt orka...
    Du menar så här: Du är sååå trött i kroppen och sjuk att du måste gå och lägga dig i ditt eget bajs (detta efter en natts sömn) men så kommer någon och säger att "oj, ska du verkligen ligga i ditt eget bajs? Kan du inte byta sängkläder?" DÅ måste du bara iväg därifrån? Och kan sätta dig i bilen och köra iväg hem till mamma som kan ta hand om ditt skit åt dig? Patetiskt...

Narra har väl inte TS gjort? Hon sa ifrån. Jag kan säga att hade min sambo uppvisat ett liknande beteende hade jag blivit äcklad och förbannad. Nu är jag ganska säker på att min sambo aldrig skulle bajsa på sig i sängen och sen lägga sig i det igen. Men han är inget jämrande åbäke heller... Han kan ta hand om sig själv.

Så lite tjat sätter mer fart på din sjuka kropp än att ligga i din egen avföring. Konstig prioritering...
  • Anonym (äckligt)
    FemmeM skrev 2013-04-05 10:56:10 följande:
    Du menar så här: Du är sååå trött i kroppen och sjuk att du måste gå och lägga dig i ditt eget bajs (detta efter en natts sömn) men så kommer någon och säger att "oj, ska du verkligen ligga i ditt eget bajs? Kan du inte byta sängkläder?" DÅ måste du bara iväg därifrån? Och kan sätta dig i bilen och köra iväg hem till mamma som kan ta hand om ditt skit åt dig? Patetiskt...

Narra har väl inte TS gjort? Hon sa ifrån. Jag kan säga att hade min sambo uppvisat ett liknande beteende hade jag blivit äcklad och förbannad. Nu är jag ganska säker på att min sambo aldrig skulle bajsa på sig i sängen och sen lägga sig i det igen. Men han är inget jämrande åbäke heller... Han kan ta hand om sig själv.

Så lite tjat sätter mer fart på din sjuka kropp än att ligga i din egen avföring. Konstig prioritering...
    Precis, du skrev exemplet bättre än mig. Hoppas det blev mer förståeligt nu :)

Jag har inte varit elak eller kallat honom något. Jag skrev här för att få dela mina tankar och för att sambon skulle slippa höra.

Håller med dig om att det är mycket konstigt om tjat skulle sätta mer fart på kroppen än att ligga i sin egen skit. Blä  
  • MinaE
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-05 11:20:51 följande:
    Precis, du skrev exemplet bättre än mig. Hoppas det blev mer förståeligt nu :)

Jag har inte varit elak eller kallat honom något. Jag skrev här för att få dela mina tankar och för att sambon skulle slippa höra.

Håller med dig om att det är mycket konstigt om tjat skulle sätta mer fart på kroppen än att ligga i sin egen skit. Blä  
    Vad ? Varför skulle han inte få höra att han är ett jävla äckel..  ?

Han är ju det !

Nej nej, sluta skydda han ! Han är vuxen (?) Då ligger man inte och skiter i sängen och sen dessutom sover i det.. 
  • chilinöt

Herregud vilken stor sak du gör det till.. Han är sjuk, och det händer en olycka. Nog för att det är äckligt, men är man sjuk så är man. Jag hade också blivit arg om någon hade gjort en big deal av det hela, och fått mig att skämmas ännu mer.  För jag tror knappast att han gjorde det med flit.  

• Anonym (#)

Jag har också lyckats läcka i sängen när jag var magsjuk. Fort som tusan slet jag av lakanet och sköljde det och sen hoppade jag in i duschen och sen bäddade jag nytt och la mig. Det känns som det naturliga sättet att göra på.. men ja, vad säger man, ni får väl ha en diskussion om det hela.

Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen