• Anonym (äckligt)

Sambon bajsade ner sängen

Vet inte hur jag ska bete mig. När jag vaknade i morse så luktade det bajs. Kände på sonen som låg bredvid mig, men han var torr. Då får jag syn på sambons täcke, fullt med bajsfläckar. (han var på toaletten just då)
    Går upp och byter om på sonen. Talar om för sambon att han har bajs på täcket. (uppe vid huvudet nästan) Han bryr sig knappt och går in och lägger sig där igen.

Sååå äckligt så jag höll på att kräkas. Tvingade honom att öppna fönstret för det luktade bajs lång väg. En vuxen människa går väl på toaletten för att bajsa och gör inte det i sängen när sambo och barn ligger bredvid. Mår illa!! 

• Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen
  • shalse

Nej det går fetbort, hur ska du ut med att leva med en bajsman i resten av ditt liv?

• linjes

Haha ja jävlar det finns folk till allt

• viseversa

Men snacka med honom. Det är inte normalt och ja jävligt äckligt. Men han kanske är sjuk eller något!? Så han inte hann på toa. Men att ignorera det låter ju väldigt sjukt!

• Madeleine de Scudéry

Är han sjuk?
    Jag tänkte magsjuk med hög feber, då kan jag förstå honom. Du bryr man sig väl inte så mycket om något.

• Anonym

Uch har haft en sådan med, varje gång han var magsjuk så var det ränder både på lakarna å i boxerna.. asvidrigt å inte faan tog han bort det själv heller..

• EnGladPingvin

Jag skulle nog bli orolig att det är något fel på honom. En frisk vuxen bajsar inte i sängen och om han sedan dessutom lägger sig i det utan att bry sig låter det som han inte mår bra.

• Emmi27

Hade varit en sak om han kommit tillbaka från toaletten och förklarat att han förmodligen blivit akut magsjuk, råkat skita ner sig och tänker byta alla sängkläder samt vädra ut rummet.

Men att totalt ignorera och sen lägga sig i skiten är ju inte friskt nånstans. Om han inte förstår att det inte är normalt så hade jag nog blivit lite rädd faktiskt.

• Coxia

Om han är inte är sjuk är det ju väldigt märkligt. Om han feberyrar kan jag förstå att det händer. 

Snacka om kontrast till  killen i tråden om de som inte kunde ha vaginaltsex för att hon luktade bajs trots att hon tvättade analen med tvål innan sex. 

Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen