• Anonym (äckligt)

Sambon bajsade ner sängen

Vet inte hur jag ska bete mig. När jag vaknade i morse så luktade det bajs. Kände på sonen som låg bredvid mig, men han var torr. Då får jag syn på sambons täcke, fullt med bajsfläckar. (han var på toaletten just då)
    Går upp och byter om på sonen. Talar om för sambon att han har bajs på täcket. (uppe vid huvudet nästan) Han bryr sig knappt och går in och lägger sig där igen.

Sååå äckligt så jag höll på att kräkas. Tvingade honom att öppna fönstret för det luktade bajs lång väg. En vuxen människa går väl på toaletten för att bajsa och gör inte det i sängen när sambo och barn ligger bredvid. Mår illa!! 

• Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen
  • Anonym (äckligt)

Han är tydligen magsjuk, men så pigg att han orkar åka till sina föräldrar med tvätten. Ja, jag tvingade honom att plocka ur sängkläderna och tvätta dem. Då han "glömde" en del, ringde jag och ifrågasatte det. Då blev han skitsur och "hotade" med att han orkar inge längre och fundera på att lämna mig, för jag bara klaga???

Ursäkta för att jag inte vill att jag och sonen ska bli sjuka då. Eller att jag inte vill sova bland hans bajs!  

• Sweet life
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-03 15:20:52 följande:
    Han är tydligen magsjuk, men så pigg att han orkar åka till sina föräldrar med tvätten. Ja, jag tvingade honom att plocka ur sängkläderna och tvätta dem. Då han "glömde" en del, ringde jag och ifrågasatte det. Då blev han skitsur och "hotade" med att han orkar inge längre och fundera på att lämna mig, för jag bara klaga???

Ursäkta för att jag inte vill att jag och sonen ska bli sjuka då. Eller att jag inte vill sova bland hans bajs!  
    Men varför åka till föräldrarna med tvätten???? Har ni inte tvättmöjligheter hemma själva?
  • Anonym (äckligt)

Nej, tvättstugan var fullbokad både idag och imorgon

• Anonym (äckligt)

Plus att han slipper göra det själv om han åker till föräldrarna med det. För mamma gör allt, typ

• Sweet life

Då förstår jag att han tröttnade på dig.

Han är magsjuk, du tvingar honom att åka iväg och tvätta och så ringer du och skäller på honom.... Bra jobbat, verkligen!

• Liten elak och intelligent

Är man riktigt magsjuk kan det ju bli så. När jag hade salmonella vaknade jag flera gånger varje natt och behövde gå på toaletten. En morgon vaknade jag och tänkte: Gud vad skönt att jag inte behövt gå på toa på hela natten! Sedan insåg jag att...ja....jag hade helt enkelt inte vaknat för att jag var så febrig och dålig....

• Creosote

Men han vill ju hinta att han gillar scatsex såklart ts...

Better? Better bring a bucket. I´m gonna throw up.
  • Anonym (mini)

Alltså, jag förstår att han blir förbannad på dig. 

Hade min man bajsat ner sängen så hade jag ju insett att han är sjuk då det inte är något han skulle göra i normala fall. Sen hade förmodligen jag städat undan så att han fick sova ut. Att ställa sig och skälla på någon som har gjort detta är fan elakt. Om det nu är så att din man är normal i vanliga fall och inte bajsar ner sängen för att det är skoj. 

• Petite Chérie

Han är ju sjuk. Vad är det att bli sur för? När man är sjuk kanske man inte orkar höra någons gnäll? Han skäms nog redan som det är, utan att du håller på som du gör.

God has given you one face, and you make yourself another.
  • Creosote

Finns vuxenblöjor...

Better? Better bring a bucket. I´m gonna throw up.
Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen