Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (äckligt)

Sambon bajsade ner sängen

Vet inte hur jag ska bete mig. När jag vaknade i morse så luktade det bajs. Kände på sonen som låg bredvid mig, men han var torr. Då får jag syn på sambons täcke, fullt med bajsfläckar. (han var på toaletten just då)
    Går upp och byter om på sonen. Talar om för sambon att han har bajs på täcket. (uppe vid huvudet nästan) Han bryr sig knappt och går in och lägger sig där igen.

Sååå äckligt så jag höll på att kräkas. Tvingade honom att öppna fönstret för det luktade bajs lång väg. En vuxen människa går väl på toaletten för att bajsa och gör inte det i sängen när sambo och barn ligger bredvid. Mår illa!! 

• Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen
  • Minimis

Du tror inte att det är förnedrande nog för honom att han 1.faktiskt sket ner sängen 2. Att du upptäckte det före honom. Utöver det så gör du värsta grejen av det. Inte OK ts!

• Anonym

Ojojoj vad rediga ni är då, jag hade aldrig tagit reda på min sambos skit! Olycka eller ej, jag är inte hans morsa. Mycket annat gör man för dem man älskar men nej tack, fy så vidrigt!! Och hur många av era män hade tagit hand om eran skit då? Hur många kvinnor får ens vara sjuka för sina män medans männen beter sig som om de låg på dödsbädden av lite snuva..
    Jag hade blivit arg. Jag hade inte tagit hand om det och jag hade inte sovit några nätter mer hos min man under tiden han var sjuk om man ska behöva vakna i nån annans skit. Vidrigt!!
    Sen lagar jag gärna mat och pysslar om honom, springer ärenden mm men han får torka sina egna spyor å sin egna skit, han är en vuxen man.

• Anonym (äckligt)
    Anonym skrev 2013-04-03 18:58:06 följande:
    Ojojoj vad rediga ni är då, jag hade aldrig tagit reda på min sambos skit! Olycka eller ej, jag är inte hans morsa. Mycket annat gör man för dem man älskar men nej tack, fy så vidrigt!! Och hur många av era män hade tagit hand om eran skit då? Hur många kvinnor får ens vara sjuka för sina män medans männen beter sig som om de låg på dödsbädden av lite snuva..
    Jag hade blivit arg. Jag hade inte tagit hand om det och jag hade inte sovit några nätter mer hos min man under tiden han var sjuk om man ska behöva vakna i nån annans skit. Vidrigt!!
    Sen lagar jag gärna mat och pysslar om honom, springer ärenden mm men han får torka sina egna spyor å sin egna skit, han är en vuxen man.
    Någon som verkar ha samma syn som mig på det hela. 

Enda personen jag torkar skit (och spyor) efter förutom mig själv, så är det min son. Men en vuxen man, aldrig i livet.

Och nej, jag tänker inte sova bredvid honom heller. Sover hellre rejält obekvämt, typ soffan tills han är frisk igen. Han har fått vara i sovrummet förutom när han varit på toa eller tagit sig något att äta. 

Har haft alla fönster öppna under dagen för att få bort skitlukten.

Han är inte en sån som kan verka pigg utåt om han inte är det. Så tycker faktiskt inte synd om honom.

Men, pratade med honom igen och han bad halvt om ursäkt för sitt beteende.  
  • Cadencee

Är han magsjuk så är det väl självklart att man hjälper till? Skulle min sambo bli magsjuk och kräkas eller råka bajsa ner sig är det självklart att jag skulle hjälpa till om han va så dålig. Finns ju faktiskt engångshandskar att köpa om man inte vill riskera att få något på sig ;)

• Anonym (va?)
    Stackars dig som har en sådan man. Min skulle utan tvekan ta hand om mig eller barnen om vi är sjuka. Och jag tar hand om dem om jag är den friska. Han smörjer både hemorrojder och torkar spyor när jag är gravid. 

Snacka om fördomar mot män. 
  • Anonym (äckligt)
    Anonym (va?) skrev 2013-04-03 22:18:52 följande:
    Stackars dig som har en sådan man. Min skulle utan tvekan ta hand om mig eller barnen om vi är sjuka. Och jag tar hand om dem om jag är den friska. Han smörjer både hemorrojder och torkar spyor när jag är gravid. 

Snacka om fördomar mot män. 
    Får gratulera att du hittat en bra man. Tyvärr verkar jag inte haft samma tur.

Och ja, jag kanske generaliserade lite , men de flesta män jag känner beter sig så.  
  • Anonym
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-03 22:50:54 följande:
    Får gratulera att du hittat en bra man. Tyvärr verkar jag inte haft samma tur.

Och ja, jag kanske generaliserade lite , men de flesta män jag känner beter sig så.  
    Håller med, de flesta män beter sig faktiskt så ja..

Sen vet i tusan alltså om min man skulle få smörja in mina hemorojder jag fick efter graviditeten.. Privat egendom! Däremot gick han och köpte vätskan åt mig utan protest och han hjälper glatt till om barnen är sjuka.

Men tror faktiskt aldrig att jag träffat en man som faktiskt släpper allt för att ta hand om sin flickvän när hon är sjuk.
  • MissAnne

Förstår att olyckor kan hända, särskilt när man är magsjuk.  Men att reagera som din sambo gjorde är helt sjukt! Man kan börja undra om han har alla hästar i stallet. Stå på dig TS!

Det enda varaktiga är förändring
  • Colisa
    När jag blev akut magsjuk och spydde ner golvet skickade min man mig i säng och hämtade hink och trasa och städade upp efter mig. Senare kom han upp och tömde och sköljde ur spyhinken vid sängen. En riktig karl klarar sånt.Flört
  • Majken03

Jag blev matförgiftad i Thailand för ett par år sen och jag, (även fast jag är kvinna och vissa säger här att man inte kan bajsa på sig som vuxen, och speciellt inte som kvinna) bajsade på mig två gånger! Har aldrig skämts så mkt i hela mitt liv!! En gång i sängen!!!! Bredvid min sambo som var den bästa sambon i världen, gick på morgonen till receptionen o sa att vi ville ha städat o rena lakan. Men de skulle strunta i badrummet. För där låg jag, han fick bära in mig dit, kunde inte ens gå! Den andra gången när jag trodde magen var bra men det var den inte. Så det rann lite ner längs benet när vi var på väg hem en kväll. Så JA, det KAN hända, och även kvinnor!! Har en nära väninna som blev magsjuk på jobbet, åkte hem men hann inte riktigt ända fram innan det högg till i magen igen så hon bajsade på sig från hallen in till badrummet. Ni som säger att ni INTE skulle städa efter er sambo, hur tänker ni? Om han är så sjuk att han inte kan hålls inne??

Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen