Anonym skrev 2013-04-03 18:58:06 följande:
Ojojoj vad rediga ni är då, jag hade aldrig tagit reda på min sambos skit! Olycka eller ej, jag är inte hans morsa. Mycket annat gör man för dem man älskar men nej tack, fy så vidrigt!! Och hur många av era män hade tagit hand om eran skit då? Hur många kvinnor får ens vara sjuka för sina män medans männen beter sig som om de låg på dödsbädden av lite snuva..
Jag hade blivit arg. Jag hade inte tagit hand om det och jag hade inte sovit några nätter mer hos min man under tiden han var sjuk om man ska behöva vakna i nån annans skit. Vidrigt!!
Sen lagar jag gärna mat och pysslar om honom, springer ärenden mm men han får torka sina egna spyor å sin egna skit, han är en vuxen man.
Någon som verkar ha samma syn som mig på det hela.
Enda personen jag torkar skit (och spyor) efter förutom mig själv, så är det min son. Men en vuxen man, aldrig i livet.
Och nej, jag tänker inte sova bredvid honom heller. Sover hellre rejält obekvämt, typ soffan tills han är frisk igen. Han har fått vara i sovrummet förutom när han varit på toa eller tagit sig något att äta.
Har haft alla fönster öppna under dagen för att få bort skitlukten.
Han är inte en sån som kan verka pigg utåt om han inte är det. Så tycker faktiskt inte synd om honom.
Men, pratade med honom igen och han bad halvt om ursäkt för sitt beteende.