• Anonym (äckligt)

Sambon bajsade ner sängen

Vet inte hur jag ska bete mig. När jag vaknade i morse så luktade det bajs. Kände på sonen som låg bredvid mig, men han var torr. Då får jag syn på sambons täcke, fullt med bajsfläckar. (han var på toaletten just då)
    Går upp och byter om på sonen. Talar om för sambon att han har bajs på täcket. (uppe vid huvudet nästan) Han bryr sig knappt och går in och lägger sig där igen.

Sååå äckligt så jag höll på att kräkas. Tvingade honom att öppna fönstret för det luktade bajs lång väg. En vuxen människa går väl på toaletten för att bajsa och gör inte det i sängen när sambo och barn ligger bredvid. Mår illa!! 

• Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen
  • Anonym
    Colisa skrev 2013-04-04 00:47:49 följande:
    När jag blev akut magsjuk och spydde ner golvet skickade min man mig i säng och hämtade hink och trasa och städade upp efter mig. Senare kom han upp och tömde och sköljde ur spyhinken vid sängen. En riktig karl klarar sånt.Flört
    Jo, kanske det.. men e iof lite skillnad på kräk å bajs kanske.. Iof så spyr ja ju själv när ja torkar barnens spya så en vuxen spya för mig är enormt hemskt..
    Och jag skulle kunna tömma hinken med och skölja ur den men vuxenbajs.. det går bara inte
  • Anonym
    Majken03 skrev 2013-04-04 00:48:09 följande:
    Jag blev matförgiftad i Thailand för ett par år sen och jag, (även fast jag är kvinna och vissa säger här att man inte kan bajsa på sig som vuxen, och speciellt inte som kvinna) bajsade på mig två gånger! Har aldrig skämts så mkt i hela mitt liv!! En gång i sängen!!!! Bredvid min sambo som var den bästa sambon i världen, gick på morgonen till receptionen o sa att vi ville ha städat o rena lakan. Men de skulle strunta i badrummet. För där låg jag, han fick bära in mig dit, kunde inte ens gå! Den andra gången när jag trodde magen var bra men det var den inte. Så det rann lite ner längs benet när vi var på väg hem en kväll. Så JA, det KAN hända, och även kvinnor!! Har en nära väninna som blev magsjuk på jobbet, åkte hem men hann inte riktigt ända fram innan det högg till i magen igen så hon bajsade på sig från hallen in till badrummet. Ni som säger att ni INTE skulle städa efter er sambo, hur tänker ni? Om han är så sjuk att han inte kan hålls inne??
    Att vara matförgiftad är väl en sak..
    Skulle jag råka bajsa ner mig lite så skulle min sambo aldrig få reda på det skulle heller inte be honom hjälpa mig, och visst olyckor kan hända men jag skulle inte ta hand om en annars frisk vuxen människas skit.
  • Anonym
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-03 22:50:54 följande:
    Får gratulera att du hittat en bra man. Tyvärr verkar jag inte haft samma tur.

Och ja, jag kanske generaliserade lite , men de flesta män jag känner beter sig så.  

Då får vi hoppas att han tröttnat och lämnar dig då? Så slipper du leva med honom. och han har chansen att träffa någon som älskar honom.
  • Anonym (äckligt)
    Anonym skrev 2013-04-04 10:14:27 följande:

Då får vi hoppas att han tröttnat och lämnar dig då? Så slipper du leva med honom. och han har chansen att träffa någon som älskar honom.
    Ursäkta, men var har jag skrivit att jag inte älskar honom? Älskar man inte något bara för att man inte vill ta hand om dennes bajs?

Och, ja olyckor kan hända, men är man så pigg som han ändå var, så tar man hand om det själv. OM man är så dålig som en del av er har skrivit, när man inte ens orkar gå själv, då är det en helt annan sak.

Kanske skulle skrivit det tidigare, men kom på det när jag läste ett inlägg. Att jag har otroligt svårt för bajs, tycker det är en plåga med den lukten (nej jag tycker inte om att bajsa själv heller), och att utsätta mig för att ta hand om någon annans bajs, när denne orkar göra det själv finns liksom inte ens på kartan
  • Anonym
    Anonym (äckligt) skrev 2013-04-04 10:30:36 följande:
    Ursäkta, men var har jag skrivit att jag inte älskar honom? Älskar man inte något bara för att man inte vill ta hand om dennes bajs?

Och, ja olyckor kan hända, men är man så pigg som han ändå var, så tar man hand om det själv. OM man är så dålig som en del av er har skrivit, när man inte ens orkar gå själv, då är det en helt annan sak.

Kanske skulle skrivit det tidigare, men kom på det när jag läste ett inlägg. Att jag har otroligt svårt för bajs, tycker det är en plåga med den lukten (nej jag tycker inte om att bajsa själv heller), och att utsätta mig för att ta hand om någon annans bajs, när denne orkar göra det själv finns liksom inte ens på kartan
    Det är mer din syn på din partner och på sättet du skriver om honom här jag syftar på.. men som sagt, jag hoppas att han har tröttnat denna gågnen så att ni båda får chansen att bli lycklilga. Har man ingen som helst medkänsla för sin partner så har det gått långt..
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-04 10:43:36 följande:
    Det är mer din syn på din partner och på sättet du skriver om honom här jag syftar på.. men som sagt, jag hoppas att han har tröttnat denna gågnen så att ni båda får chansen att bli lycklilga. Har man ingen som helst medkänsla för sin partner så har det gått långt..
    Gått för långt? För man inte vill vakna i nån annans bajs?
    Hon skickade inte ut honom, var han själv som valde att åka å tvätta hos son mor..
    Det enda TS sa var att hon inte vill vakna i hans bajs eller att barnet skulle göra det och att hon tyckte det var äckligt att han gick å la sig i bajset igen för så pass sjuk var han inte.

Medkänsla, det handlar väl inte om medkänsla om man har en fobi för bajs, vilket jag med har.. Det är snuskigt och vidrigt och vuxna människor ta hand om det själva å lägg inte det ansvaret på andra.. Om ni inte e så sjuka så ni inte vet vad ni heter eller är kraftigt matförgiftade.

men e man så pigg som TS sambo var då är det inte mer än rätt att han tar hand om det med.
  • Foxy79

Förstår att det äckligt och du vill hålla dig frisk.Det är på grund av såna som han som din son varit så sjuk. Tänk om folk kunde stanna hemma när de är sjuka.

• Anonym (äckligt)
    Anonym skrev 2013-04-04 11:09:19 följande:
    Hon skickade inte ut honom, var han själv som valde att åka å tvätta hos son mor..
    Det enda TS sa var att hon inte vill vakna i hans bajs eller att barnet skulle göra det och att hon tyckte det var äckligt att han gick å la sig i bajset igen för så pass sjuk var han inte.

Medkänsla, det handlar väl inte om medkänsla om man har en fobi för bajs, vilket jag med har.. Det är snuskigt och vidrigt och vuxna människor ta hand om det själva å lägg inte det ansvaret på andra.. Om ni inte e så sjuka så ni inte vet vad ni heter eller är kraftigt matförgiftade.

men e man så pigg som TS sambo var då är det inte mer än rätt att han tar hand om det med.
    Tack, verkar som att den finns någon som förstår vad jag skriver.
  • EnGladPingvin
    Anonym skrev 2013-04-04 11:09:19 följande:

Det var väl inte riktigt det enda hon sa. Hon krävde även att han tvättade lakanen och eftersom det inte fanns tvättid var han tvungen att åka iväg. Eller så kunde han tvätta i badkaret var ett annat förslag hon hade. Sen hade han missat att få med allt och då ringde hon och bråkade om det.

Går man och lägger sig i bajsiga lakan mår man inte bra, det säger sig självt. Istället för att börja bråka och kalla honom äcklig kan man ju försöka hjälpa och visa medkänsla för den som är sjuk. När jag läser vissa kommentarer här blir jag väldigt glad över min sambo. Han skulle gå igenom eld för mig och jag för honom. Mår den andra så dåligt att den bajsar på sig i sängen tar vi självklart hand om det även om det inte är så trevligt. Jag hade sagt åt min sambo att ta en dusch så byter jag lakan under tiden. Inte tusan hade jag blivit arg på honom för att han var sjuk. 
  • MinaE

:D Hahaha  Jag är FÖRVÅNAD att så många känner sympati med en man som skitit på sig i sängen :) Intressant det trodde jag inte. 

Jaja man lär sig nåt nytt varje dag, idag lärde jag mig just att det finns hopp om mänskligheten och att gemene man uppenbart hyser stor empati.. ! :) 

Svar på tråden Sambon bajsade ner sängen