• Anonym (Mia)

Killar: varför runkar ni?

Min kille säger att han gör det när han har tråkigt. Jag vet inte om jag ska tro på de. Varför runkar du som kille?

• Svar på tråden Killar: varför runkar ni?
  • Äntligen18
    Anonym (Mella) skrev 2018-02-04 17:48:17 följande:

Menar du hela kvinna vs fleshlight blir det såklart orättvis jänförelse. Jag tänkte mer doppa snoppen i fittan vs fleshlight.

Kvinna har ju en mycket mer skönare och varmare missonär än den. Lukt från kvinnans missonär är också ett plus.

De har ju byggt sex robotar nu, de har ju fleshlight i sig. Ändå så skulle jag föredra en riktig kvinna :)

Är det fel?
  • Anonym (Mella)
    Äntligen18 skrev 2018-02-04 17:42:29 följande:

Form, inte känslan och värmen.

Sex ska vara om två personer som älskar varandra. Inte en leksak och en man.

Jo man ska visst värma dem. Den psykiska känslan blir ju såklart inte samma, men den fysiska kanske är skön med fleshlight.
  • Äntligen18
    Anonym (Mella) skrev 2018-02-04 17:50:58 följande:

Fast du skrev ju förut att "leksak skulle vara nice"Nu låteter det på dig som a det är jehelt värdelöst?

Inte värdelös! För mig personligen, så föredrar jag det än att runka. Kanske om jag är gift och frugan är borta ett tag, så kan jag använda den istället för att bli otrogen.

Men fråga var om det var bra för en kvinna att köpa den och hjälpa sin man använda den.
  • Äntligen18
    Anonym (Mella) skrev 2018-02-04 17:53:31 följande:

Jo man ska visst värma dem. Den psykiska känslan blir ju såklart inte samma, men den fysiska kanske är skön med fleshlight.

Jag säger bara att jag föredrar riktig kvinnor, men vett i huvudet ;)
  • Anonym (Mella)
    Äntligen18 skrev 2018-02-04 17:51:39 följande:

Kvinna har ju en mycket mer skönare och varmare missonär än den. Lukt från kvinnans missonär är också ett plus.

De har ju byggt sex robotar nu, de har ju fleshlight i sig. Ändå så skulle jag föredra en riktig kvinna :)

Är det fel?

Klart att det inte är fel men jag vidhåller fortfarande att du inte kan säga något om vad som är skönast om du inte provat.
  • Äntligen18
    Anonym (Mella) skrev 2018-02-04 17:55:57 följande:

Klart att det inte är fel men jag vidhåller fortfarande att du inte kan säga något om vad som är skönast om du inte provat.

Det är ju bara vettigt att en kvinnas missonär ska kännas bättre än en fejk missonär.

Det är ju inte en riktig, hur ska den vara bättre?
  • Anonym (Mella)
    Äntligen18 skrev 2018-02-04 17:53:39 följande:

Inte värdelös! För mig personligen, så föredrar jag det än att runka. Kanske om jag är gift och frugan är borta ett tag, så kan jag använda den istället för att bli otrogen.

Men fråga var om det var bra för en kvinna att köpa den och hjälpa sin man använda den.

Ok jag förstår. Så hur hade du reagerat om din kvinna kom med en sån för att överraska och göra dig glad? Dumpa?
  • Äntligen18
    Anonym (Mella) skrev 2018-02-04 17:58:47 följande:

Ok jag förstår. Så hur hade du reagerat om din kvinna kom med en sån för att överraska och göra dig glad? Dumpa?

Nej! Jag skulle hålla hennes hake, pussa henne i pannan och säga till henne att hon är mycket mer värdfull än den.
  • Anonym (Mella)
    Äntligen18 skrev 2018-02-04 17:57:55 följande:

Det är ju bara vettigt att en kvinnas missonär ska kännas bättre än en fejk missonär.

Det är ju inte en riktig, hur ska den vara bättre?

Ingen aning, jag har ingen penis och provat och jämfört så jag vet inte.
  • Äntligen18
    Anonym (Mella) skrev 2018-02-04 18:00:45 följande:

Ingen aning, jag har ingen penis och provat och jämfört så jag vet inte.

Komigen! Du kan väl inte jämföra din missonär med den.
Svar på tråden Killar: varför runkar ni?