• Anonym (Mia)

Killar: varför runkar ni?

Min kille säger att han gör det när han har tråkigt. Jag vet inte om jag ska tro på de. Varför runkar du som kille?

• Svar på tråden Killar: varför runkar ni?
  • NormaJean

Han runkar ju såklart för att han blir kåt,eller för att han tycker det är skönt!
    Men måste ju säga att ni killar verkar gilla att runka,jag har hängt på BC och Djungel och killar
    gillar verkligen att runka! :)... Inget fel i det!  

• Apmor2

avslappning, avlastning, avstressning, kåthet, uttråkning ja det finns väl lika många anledningar för män att onanera som det finns för kvinnor.

Kvinnor behöver onanera mera, för att få upp lusten , lära känna sin kropp, lära sig att komma osv osv

Mera onani åt folket  

• Anonym

Varför onanerar du själv ts?

• Anonym

Som avslappning, för att sambon inte är hemma, för att kunna somna bättre, för att lätta på trycket. Alltid som ett komplement till vårt sexliv. Vi har så mycket sex som båda vill ha, har jag lust utöver det runkar jag och min sambo gör likadant. Inte så komplicerat, vi är öppna med varandra och vi blir inte svartsjuka på varandra för att den andre onanerar. (Varför ska man bli svartsjuk över onani som är något som de allra flesta ägnar sig åt?)

• Anonym
    NormaJean skrev 2013-04-05 11:32:40 följande:
    Han runkar ju såklart för att han blir kåt,eller för att han tycker det är skönt!
    Men måste ju säga att ni killar verkar gilla att runka,jag har hängt på BC och Djungel och killar
    gillar verkligen att runka! :)... Inget fel i det!  

Det har du verkligen rätt i. Men gillar inte ni kvinnor att onanera lika mycket?
  • missan75

Personligen ligger jag hellre, men i brist på det.

• Anonym (Märkligt)

Jag var tillsammans med en man som runkade jätte mycket och vid konstiga tillfällen kan jag tycka.

Tex när vi hade bråkat och han var arg och sur på mig. Då gjorde han det mitt framför mig och blängde surt på mig så jag tyckte det var obehagligt. Jag förstod inte hur han kunde njuta av det.

Jag kunde vakna på morgonen av att han låg där och runkade. Jag tyckte det var konstigt att göra det när jag låg brevid och han kunde haft en skön stund med mig istället. Jag nekade aldrig honom sex så jag vet inte varför han gjorde det.

Han kunde göra det när han satt brevid mig när jag körde bil. Då la han upp benen på instrumentpanelen och höll på.

Tack och lov är jag inte tillsammans med honom mer. Tyckte det blev konstigt. Jag tände aldrig på det.

• mojnmeniito

Av samma anledning som vi kvinnor onanerar? Dvs svaret kan vara högst individuellt. Men börjar med att fråga dig själv varför onanerar du? Om du gör det.

• Planta
    Apmor2 skrev 2013-04-05 11:40:52 följande:
    avslappning, avlastning, avstressning, kåthet, uttråkning ja det finns väl lika många anledningar för män att onanera som det finns för kvinnor.

Kvinnor behöver onanera mera, för att få upp lusten , lära känna sin kropp, lära sig att komma osv osv

Mera onani åt folket  
  • Anonym (duärlurad)
    Anonym skrev 2013-04-05 11:29:01 följande:
    Min man runkar inte, han vet vad jag tycker om det. 
    Hahaha han runkar så fort han får en chans jag LOVAR
Svar på tråden Killar: varför runkar ni?