Killar: varför runkar ni?
Min kille säger att han gör det när han har tråkigt. Jag vet inte om jag ska tro på de. Varför runkar du som kille?
Min kille säger att han gör det när han har tråkigt. Jag vet inte om jag ska tro på de. Varför runkar du som kille?
jag runkar oftast för att det är skönt med lite alexander och lite jennifer mmmm de gott med lite mir bajalannnnnn och jag runkar moviestarplanet mina grötungar
Varför pullar inte du? Det är ju mer normalt att runka/pulla än att inte göra det. Antar du inte gör knip övningar heller? Fan pulla loss lite, knip och öva upp din fitta så du kan ge killen ett stjärnknull sen.
Men ja vi killar runkar av massa olika anledningar. Ibland för att man har tråkigt, man kanske såg en sexig röv på gymmet. En sak är dock säger vi runkar inte lika mycket om tjejen gör ett bra jobb.
Jaaa, sicket fölk det finns .....på riktigt ... vart är vi på väg .....
Vardagen är ju oftast tråkig och meningslös, så varför inte belöna sej själv men en orgasm då och då? Alla söker väl kickar i vardagen som kan få fart på endorfinerna i kroppen. För er som inte har så stark sexualdrift kanske ett intensivt träningspass på gymmet kan passa istället, det lär kunna ge liknande kick. Men försök er inte på "Shopping metoden" som vardags-kick, det blir bara dyrt och sedan står du där med prylar upp över öronen som du aldrig använder.
Kille, 30,singel och inte legat på lääänge. Träffar en kvinna som tycker om att runka av mig på promenader och bilutfykter.. Ibland..
Runkar för att jag är ensam, tiden går och det är ju ett stort nöje med det hela. Porr finns det oändligt.
Jag var väldigt omoget efterhängsen på mitt ex, hon vela ju inte sexa lika ofta som jag och jag runkade nästan helt öppet vid datorn på kvällarna. Relationen var i botten.
Jag har bestämt mig för att vårda min nästa relation bättre och faktiskt gå runt och låtsas att jag inte är dödskåt all the time.
Det är avslappnande. Man sover bättre okåt. Och slipper utsätta partnern för sextjat..
För att det ger tillfredställelse lite svårt å få knulla var dag
Jag runkar för att jag tycker om att ha sex med mig själv. Att kunna fokusera på mig själv och inte någon annan.
Jag har en underbar fru som så gott som aldrig tackar nej till sex. Så jag runkar inte på grund av utebliven sex. Nej jag runkar för att jag tycker om det.
Skulle min fru protestera eller försöka förbjuda mig att runka skulle jag be henne dra nån stans där det är väldigt varmt. Det är bara extremt svartsjuka och kontrollfreak till människor som försöker hindra någon att att ha sex med sig själv.
Annars kan det hända att men drar i tråden när man sover..fast man inte vill..