Killar: varför runkar ni?
Min kille säger att han gör det när han har tråkigt. Jag vet inte om jag ska tro på de. Varför runkar du som kille?
Min kille säger att han gör det när han har tråkigt. Jag vet inte om jag ska tro på de. Varför runkar du som kille?
Mitt ex påstod att han aldrig runkat. Vet inte om jag tror på det, fast varför skulle man ljuga om det å andra sidan. Konstigt var det iallafall, och knepig kille överlag.
Förr sas det att de som runkade älskade med spöken och andar..samt om en person gick konstigt berodde det på runkande..alltså det var inte fint att göra det..
Haha! Jag brukar surfa på porr ibland, men jag har aldrig runkat.
Jag försökte en gång i 13 års åldern, men det kändes obekvämt.
Det finns nån slags idé/myt om att man lättare attraherar tjejer om man inte runkar. Om man inte gör det så bygger man upp någon slags sexuell energi/feromon man strålar ut som kvinnor tydligen gillar. Men för mig så funkar nog inte det, jag blir jag bara frustrerad och jobbig.
Förr sas det att de som runkade älskade med spöken och andar..samt om en person gick konstigt berodde det på runkande..alltså det var inte fint att göra det..
Det är fortfarande ganska skambelagt och ofint. Vi har ju ganska många tabun kring manlig onani, det är lite tragiskt, äckligt, hotfullt osv. Jämför dina egna tankar på hur olika du hade tänkt om du fick reda på att en tjej onanerade bakom en buske i en välbesökt park en varm sommardag mot att en man gjorde samma sak. Det första är nästan sexigt, busigt, frigjort och fint, det andra är bara äckligt.
Eller att en kvinna äger en dildo mot att en man äger en lösvagina eller ännu värre en sexdocka. Helt naturligt mot perverst. Eller att en kvinna visar upp sig i webcamera när hon onanerar mot när en man gör det. osv osv.