Killar: varför runkar ni?
Min kille säger att han gör det när han har tråkigt. Jag vet inte om jag ska tro på de. Varför runkar du som kille?
Min kille säger att han gör det när han har tråkigt. Jag vet inte om jag ska tro på de. Varför runkar du som kille?
"Misstänker" att sambon går upp vissa helgmornar och drar en runk till kaffet eller nåt. Why? Porren ligger ju kvar uppe på datorn. Vadå inte bry sig? Så det ska vara. Misstänker väl att han gör det för att det är rätt soft. Iofs tycker jag bättre om när han ringer från jobbet på morgonen och mer än gärna lyssnar på mig när jag pullar istället.
Hålle med flera tidigare inlägg, det finns flera anledningar: Inbland är man bara kåt helt enkelt, men funkar bra för att somna lättare, eller ibland bara för att lätta på trycket lite- För att man har tråkigt har också hänt.
Därför vi kan
- ger en snabb avslappning ,avlastning
Vad är problemet ?
För de känns bra?
Killar varför runkar ni? Det kanske inte är meningen men det antyder ju en annan underlig fråga. Tjejer varför onanerar ni inte? Killar vill sätta på allt som rör sig och tjejer hatar sex. Lite så. Lite stereotypiskt. Dela in folk i grupper där alla tilldelas liknande egenskaper och fungerar likadant. Det blir lite faktiskt lite fattigt.