• Anonym (Mia)

Killar: varför runkar ni?

Min kille säger att han gör det när han har tråkigt. Jag vet inte om jag ska tro på de. Varför runkar du som kille?

• Svar på tråden Killar: varför runkar ni?
  • Anonym (Rätt)

"Misstänker" att sambon går upp vissa helgmornar och drar en runk till kaffet eller nåt. Why? Porren ligger ju kvar uppe på datorn. Vadå inte bry sig? Skrattande Så det ska vara. Misstänker väl att han gör det för att det är rätt soft. Iofs tycker jag bättre om när han ringer från jobbet på morgonen och mer än gärna lyssnar på mig när jag pullar istället. Tungan ute

• Anonym
    Anonym (Märkligt) skrev 2013-04-05 18:13:31 följande:
    Jag var tillsammans med en man som runkade jätte mycket och vid konstiga tillfällen kan jag tycka.

Tex när vi hade bråkat och han var arg och sur på mig. Då gjorde han det mitt framför mig och blängde surt på mig så jag tyckte det var obehagligt. Jag förstod inte hur han kunde njuta av det.

Jag kunde vakna på morgonen av att han låg där och runkade. Jag tyckte det var konstigt att göra det när jag låg brevid och han kunde haft en skön stund med mig istället. Jag nekade aldrig honom sex så jag vet inte varför han gjorde det.

Han kunde göra det när han satt brevid mig när jag körde bil. Då la han upp benen på instrumentpanelen och höll på.

Tack och lov är jag inte tillsammans med honom mer. Tyckte det blev konstigt. Jag tände aldrig på det.
    Låter som en maktgrej. Var glad för att du slipper honom nu.
  • 100kgpappa

Hålle med flera tidigare inlägg, det finns flera anledningar: Inbland är man bara kåt helt enkelt, men funkar bra för att somna lättare, eller ibland bara för att lätta på trycket lite- För att man har tråkigt har också hänt.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Thashiznitov
    Apmor2 skrev 2013-04-05 11:40:52 följande:
    avslappning, avlastning, avstressning, kåthet, uttråkning ja det finns väl lika många anledningar för män att onanera som det finns för kvinnor.

Kvinnor behöver onanera mera, för att få upp lusten , lära känna sin kropp, lära sig att komma osv osv

Mera onani åt folket  
    tummen upp ! 
  • Anonym (Märkligt)
    Anonym skrev 2013-04-05 19:19:26 följande:
    Låter som en maktgrej. Var glad för att du slipper honom nu.

Jag är väldigt lättad. Jag tror också det har att göra med en maktgrej. Jag sa det till honom flera gånger men han tyckte jag var onormal och inte förstod honom.
    Men samtidigt vet jag inte vad som är normalt eller acceptabelt. Det är kanske många män som gör så här?? Det jag vet är att jag mådde inte bra av det.
  • 100kgpappa
    Anonym (Märkligt) skrev 2013-04-05 20:30:03 följande:

Jag är väldigt lättad. Jag tror också det har att göra med en maktgrej. Jag sa det till honom flera gånger men han tyckte jag var onormal och inte förstod honom.
    Men samtidigt vet jag inte vad som är normalt eller acceptabelt. Det är kanske många män som gör så här?? Det jag vet är att jag mådde inte bra av det.
    Den killen verkar ju helt sjukt, tror inte det är vanligt att göra på det viset, de flesta sköter nog sin onani lite mer privat.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • toccata

Killar varför runkar ni? Det kanske inte är meningen men det antyder ju en annan underlig fråga. Tjejer varför onanerar ni inte? Killar vill sätta på allt som rör sig och tjejer hatar sex. Lite så. Lite stereotypiskt. Dela in folk i grupper där alla tilldelas liknande egenskaper och fungerar likadant. Det blir lite faktiskt lite fattigt.

• Anonym
    Anonym (Märkligt) skrev 2013-04-05 20:30:03 följande:

Jag tycker inte alls att det låter normalt att göra något man vet ens partner mår dåligt av.
Svar på tråden Killar: varför runkar ni?