• Anonym (Mia)

Killar: varför runkar ni?

Min kille säger att han gör det när han har tråkigt. Jag vet inte om jag ska tro på de. Varför runkar du som kille?

• Svar på tråden Killar: varför runkar ni?
  • Luftis

Lever man i ett sexlöst förhållande finns det inte så mycket att välja på hade självklart hellre låtit någon annan runka åt mig eller mer.

• Anonym (Sven)

Det är avkopplande att runka! Jag brukar slå mig till ro med en kopp te medan jag kör en skinn-tarzan framför tvn. För mig är det livskvalitet för mig. Ett sätt att koppla av och varva ner. Familjen håller sig undan under dessa stunder. Egentid är viktigt för mig.

• Anonym (Musse)
    Anonym (Sven) skrev 2018-01-28 11:56:33 följande:

Det är avkopplande att runka! Jag brukar slå mig till ro med en kopp te medan jag kör en skinn-tarzan framför tvn. För mig är det livskvalitet för mig. Ett sätt att koppla av och varva ner. Familjen håller sig undan under dessa stunder. Egentid är viktigt för mig.

Så övriga familjen har inte dykt upp i alltihopa då..?
  • John22
    Anonym skrev 2013-04-05 11:29:01 följande:

Min man runkar inte, han vet vad jag tycker om det. 

AAAAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!

Du, han runkar så det står härliga till när du inte vet. Garanterat.
  • Anonym (Skäms)

Jag och min tjej har sex ofta och har ett bra sexliv men jag runkar ofta ändå. Hon jobbar i butik och ofta på kvällar och helger. Då har jag ofta tid och möjlighet att runka ostört. Jag har en fetisch som jag skäms för och det är att lukta i använda trosor. Min tjejs trosor luktar så sexigt gott och jag kan inte låta bli att lukta i dem och får då stenhårt stånd direkt och jag runkar då. Hon vet inte att jag runkar och trosgrejen skulle jag aldrig våga berätta. Hon har kommit på mig en gång i början av vårt förhållande då jag glömde kvar hushållspapper med sperma vid sängen men hon sa inte så mycket utan slängde det bara med en kommentar om att ? här har det varit en skön stund förstår jag?. Även då skämdes jag oerhört

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Virre)

En anledning är ju sjunkande sexuellt intresse hos min fru som jag varit samman med sedan flera årtionden. Känns bättre än att tjata på henne eller träffa en annan. Det senare har någon gång föresvävat mig.

• Johan Ason

Njutning nyfikenhet självkännedom avkoppling uppkåtning hälsa upphetsande orgasm utlösning berikande stimulerande

• Johan Ason
    Anonym (Virre) skrev 2018-02-03 08:52:31 följande:

En anledning är ju sjunkande sexuellt intresse hos min fru som jag varit samman med sedan flera årtionden. Känns bättre än att tjata på henne eller träffa en annan. Det senare har någon gång föresvävat mig.

Inget fel i att ha sex med någon annan
  • Anonym (/Fifi­FiFilu­ringar­/)

Många killar vill ha sex ofta men får inte det lika ofta. Aldrig funderat på om det är ersättning för sexet?! Vid uttråkning ja kanske, mäns sexualitet nås ju lättare än kvinnans.

Svar på tråden Killar: varför runkar ni?