• villhabebis

Pergotime hur mår ni? 2013

Har ni fått biverkningar och hur känns det i kroppen?Vill gärna höra eran bakgrundshistoria och hur det går!=)

• Svar på tråden Pergotime hur mår ni? 2013
  • mylady

Jag har problem med cysta några ggr per år.

När jag gjorde vul hade jag en större än du.
    Men ingen fara trodde hon. Gjorde sjukt ont men hon sa att den försvinner av sig själv

Har fått pergo nu att testa.

• Eleonor01

Jag har aldrig haft cystor. De hämnar iaf min äl för jag har inte haft någon sedan jag slutade m sprutor i dec 2011 :/

• villhabebis

Jag väntar på mens. Det har gått 49 dagar nu!en arbetskamrat tipsade om att jag ska meditera kan det verkligen hjälpa!?:) längtar efter att få bli spolad och äta pergotime då är det på riktigt!!! Skulle vara intressant med statistik på hur många som lyckas med hjälp av det nån som vet?

• mammasusan

När fick ni äl efter enkelkur? Är på dag 15 idag Ingen stegring enligt monitorn, börjar tro att det inte blir nån äl alls den här gången...har inga tecken heller ;-/....har iof läst att den kan förskjutas av pergo så jag hoppas på det....

• villhabebis

Precis gjort gravtest och det visade negativt. Har aldrig haft så lång menscykel som nu!! Varför lurar min kropp mig hela tiden. Känns som att det inte är meningen att jag ska bli gravid;( hur går det för er alla andra???

• mammasusan

Min monitor slog om till max igår, nu Nojjar jag ist över att jag inte märker av några ägglossningsflytningar ist :-/, i två månader i rad utan pergo då har jag har hur mkt älflytningar som helst, nu inga som jag märkt av ännu :-/..... Villhabebis: blev den längre nu pga pergon? Kom din äl senare oxå? Märkte du av några älflytningar?

• villhabebis

Mammasusan jag har inte börjat med pergo än. Väntar på mens för att få börja. Har aldrig gått så här lång tid...
    Om du tidigare haft stark ägglossning varför pergo?

• villhabebis

Läste dina tidigare inlägg nu så lite mer klarhet. Ja det verkar konstigt att du inte får samma som förut...men monitorn visade ändå stegring så det är ett gott tecken. Håller tummarna för oss båda!!

Svar på tråden Pergotime hur mår ni? 2013