Pergotime hur mår ni? 2013
Har ni fått biverkningar och hur känns det i kroppen?Vill gärna höra eran bakgrundshistoria och hur det går!=)
Har ni fått biverkningar och hur känns det i kroppen?Vill gärna höra eran bakgrundshistoria och hur det går!=)
Ja det hade varit fantastiskt :)
Men som du säger inte för sent ännu!!
Hej!
Jag är på dag 2 i pergodagar, blev ordinerad dubbel dos direkt(!?) har 3 barn med annan man och försöker nu med min sambo, ett år har gått och ett missfall har skett.
Jag är snart 33 och han 6 år yngre. Har inte fått svar på spermaprover ännu men med mej verkar allt vara bra säger gyn.
Biverkning i morse: kändes som jag blev snor-full 30 min efter tablettintag, höll i ca 20 min... Obehagligt, annars inget.
Jättebra tråd!!!
Firran: det kanske det är. Jag vet inte alls så väntar o ser vad dom säger denna månad. Blodprov för progestoron nästa måndag först
Mamiama.. Hoppas du slipper mer biverkningar.. tog mina innan läggdax men kändes som att man låg i en båt och skulle sova så jag blev också väldigt yr.. Va som värst när jag åt tre om dagen och efter tre dagar vart biverkningarna värre
Firran; tar du dina på kvällen? Har du blivit rekommenderad det?
Anledningen till att jag frågar är för att läkaren som skrev ut pergo till mig sa att det var viktigt att jag tog dem på morgonen och senast på fm. :)
Firran, idag har jag fått två attacker av yrsel... Senast i em å jag tar ju dom på morgonen... Har som svag mensvärk hela tiden och känner mej öm, fast det kan jag ju tänka mej att det är normalt?
Min läkare sa inget om NÄR på dygnet dom skulle tas...
En fråga, när i perioden får man vanligtvis ÄL? Tablettdag 4 idag och har trådiga flytningar precis som vid ÄL....