• villhabebis

Pergotime hur mår ni? 2013

Har ni fått biverkningar och hur känns det i kroppen?Vill gärna höra eran bakgrundshistoria och hur det går!=)

• Svar på tråden Pergotime hur mår ni? 2013
  • villhabebis

Är det 1 dag man har ägglossningsflytning? Tycker att jag haft ca 3 dagar för ett par veckor sen. Som genomskinligt slemklump (ursäkta) kan det ha varit ägglossning?

• mammasusan

Det är nog olika, jag brukar ha flera dagar, den här gången hade jag säkert det med men inte lika mkt som de senaste gångerna, igår fanns det där iaf så nu behöver jag inte fundera på det iaf...."bara" att vänta nu då tills testdag & försöka hålla fingrarna i styr....har ett CB väntandes, tänkte beställa lite billiga tester så jag kan testa tidigare......har ett märkligt lugn i kroppen som jag inte känt på många år & hoppet om ett plus som stannar är höge än någonsin....hoppas på att pluset kommer snart ..... Älsekret är ju som rå äggvita genomskinlig & kletigt, man kan göra en bro av det om man tar det på fingertopparna & drar i sär.... Hur många dagar är det sedan du skulle fått din mens då? Kroppen kan bli knas om man väntar på något....

villhabebis skrev 2013-04-29 20:19:09 följande:
    Är det 1 dag man har ägglossningsflytning? Tycker att jag haft ca 3 dagar för ett par veckor sen. Som genomskinligt slemklump (ursäkta) kan det ha varit ägglossning?

villhabebis skrev 2013-04-29 20:16:57 följande:
    Läste dina tidigare inlägg nu så lite mer klarhet. Ja det verkar konstigt att du inte får samma som förut...men monitorn visade ändå stegring så det är ett gott tecken. Håller tummarna för oss båda!!

• villhabebis

Borde ha fått den för 2 veckor sen. Känns som att det kommer dröja för nu kan jag inte sluta tänka på det. Känner mig så ledsen för allt tar så lång tid. Nu vänta på spolning, tabletter sen försöka ännu mer...känns hopplöst nu när tiden står stilla!!

• villhabebis

På din beskrivning låter det sim jag garanterat haft ägglossning iaf. Har gjort många ägglossnings test i flera år och vet att jag haft ägglossning men ändå blir det inget. Därför lite skeptisk till att pergo ska fungera

• mammasusan

Vad säger Gyn om att mensen inte kommer? Har du oregelbunden mens eller är det första gången den hoppar så? Kan ju vara gravid & låghormonare?

• villhabebis

Det är första gången den hoppar så här mkt. Gjorde nytt test imorse och det visade ingenting...ont i brösten så borde ju vara på gång iaf

• mammasusan

Håller tummen att den dyker upp snart så du kan starta med pergon....

Själv blir jag galen på alla jäkla hormoner, har varit illamående till & från hela dagen, super svälld om magen & en varm tung känsla i magen =(

• villhabebis

Varit ledig från jobbet några dagar och gjort avslappningsövningar och mensen kom på en gång. Sjukt hur tankar och stress påverkar kroppen! Undrar hur mkt mina tankar påverkar att jag aldrig blir gravid...

Svar på tråden Pergotime hur mår ni? 2013