Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

mycketsaft skrev 2013-06-02 22:35:56 följande:

Upptäckte just att jag börjar jobba 06.45 imorgon
    , jag hade helt glömt bort det! Tur att jag kollade kalendern för en annan sak..
    Sov så vackert, Saftis....Hjärta......goingtobed.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-06-02 22:43:26 följande:
    Ja, sen går de här barnen in till vem som helst med verkar det som :/ Men det är inte så konstigt när de inte verkar ha någon vuxen hemma som de kan vända sig till.

God natt! Den där lilla gubben är ju nästan lika söt som dig!
    Du vet vad du skall säga för att jag skall bli riktigt glad....heartbeat.gif 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    fortsätt paddla skrev 2013-06-03 06:39:51 följande:
    A, kaffe
    Varsegod, mina underbara Damer.....

...å Go Morron.Solig
  • Anton Chigurh
    The Riddler skrev 2013-06-03 08:41:35 följande:
    Att dra och jobba/plugga bakis......finns det något värre?
    Skulle va rövsvett då.....
  • Anton Chigurh
    The Riddler skrev 2013-06-03 08:51:12 följande:
    Kräks
    Du ser.
  • Anton Chigurh

Jag blev vardagshjälte idag, och detta av/för en...inte grann, inte snygg, inte vacker kvinna, utan en in helvete grann, snygg och vacker kvinna, faktiskt en riktig skönhet med en underbar kropp och ett perfekt arsle. I sin bästa ålder dessutom. Anledningen behöver vi inte gå in på här, men smilet och den efterföljande korta konversationen, hela hennes kroppsspråk visade att hon verkligen gillade vad hon såg. Fan, det är sånt som gör livet värt å leva. 

När hon sa, riktat direkt till mig : "En riktig vardagshjälte, dom ser man inte ofta", och så smilet mm mm.....jösses.

Ja, jag hade förstås svart linne, med allt vad det innebär.... Cool

En lyckad eftermiddag, förutom att hon med all säkerhet var upptagen, men det förtar inte min glädje det minsta....!

Jag uppskattar reaktionen när jag möter en del Damer, men sån här reaktion är snäppet bättre. Sånt som kan ( och har gjort någon gång !!! ) leda nåt riktigt gemytligt om det är en tillgänglig Dam.

• Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-06-03 22:26:02 följande:
    Va mysigt Anton!! Vardagshjältar är alltid sexy, var det dessutom du måste det varit gudomligt vad hände?
    Lite avslöjande om jag säger för mycket, Trycket, hoppas du förstår, men jag kan bara säga att jag hjälpte en Dam i nöd, med ganska enkla medel, men som uppskattades väldigt mycket....Glad
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-06-03 23:12:43 följande:
    Förstår Glad Du är snäll du Antån!! Solig
    Vet du vad, Trycket....du är också snäll, jag hade gärna blivit din vardagshjälte...

Sov nu så vackert,sleepted.gif så hörs vi i morrn.

I morrn är det nästan fredag.... 

Kram. 
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-04 05:41:46 följande:
    dagbok då

Vaknade av fågeljävlarna som slogs i trädet utanför,kråkor eller skator eller va fan det heter. tappade mi kaffekopp i golvet,självklart var det kaffe kvar. Har fått mens helvetet,har ont som fan.

Idag är det möte typ hela dagen i alla fall mellan 9-12..

Skulle vilja sova hela dagen mne biter väl ihop och gör det bästa av dagen.  Det lät väl vuxet?

Lägger in lite mer musik i min spotify.Typ OI-musik. Det är vad som krävs idag.

Sen är det en helvetes dag kvar denna vecka.

Slog i tån i dammsugaren som nån smart jävel ställt i hallen. Sprungit runt och sagt fuck hela tiden åt typ allt.

Dricker mitt kaffe och föröker hitta lugnet i mig men va fan det är kört idag. 5 minuter innan barn ska väckas.

Maken får skjutsa mig till jobbet idag annars kommer jag bli sur,han ska ändå in till stockholm på morgonen.

Lägger in en snus och försöker andas lugnt

xoxo
    Du skulle kunna ta ungarnas baseballträ, Trailer, och gå ut på gatan och klappa till en random granne, som kanske rastar jycken, eller nåt, så skall du se att det genast känns mycket bättre å leva.

Må så gott, min sköna....flowers.gif

• Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-04 15:21:05 följande:
    aNTON DU FÅR MIG ALLTID ATT LEHjärta
    Likaledes, min underbara Trailer....stickheadbanger.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden HANGAROUND