HANGAROUND
Upptäckte just att jag börjar jobba 06.45 imorgon, jag hade helt glömt bort det! Tur att jag kollade kalendern för en annan sak..
......
......

Jag blev vardagshjälte idag, och detta av/för en...inte grann, inte snygg, inte vacker kvinna, utan en in helvete grann, snygg och vacker kvinna, faktiskt en riktig skönhet med en underbar kropp och ett perfekt arsle. I sin bästa ålder dessutom. Anledningen behöver vi inte gå in på här, men smilet och den efterföljande korta konversationen, hela hennes kroppsspråk visade att hon verkligen gillade vad hon såg. Fan, det är sånt som gör livet värt å leva.
När hon sa, riktat direkt till mig : "En riktig vardagshjälte, dom ser man inte ofta", och så smilet mm mm.....jösses.
Ja, jag hade förstås svart linne, med allt vad det innebär.... 
En lyckad eftermiddag, förutom att hon med all säkerhet var upptagen, men det förtar inte min glädje det minsta....!
Jag uppskattar reaktionen när jag möter en del Damer, men sån här reaktion är snäppet bättre. Sånt som kan ( och har gjort någon gång !!! ) leda nåt riktigt gemytligt om det är en tillgänglig Dam.
Du är snäll du Antån!!