Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2013-05-28 14:21:18 följande:
    Vet inte vad vi ska äta idag. Ser att det ligger kalkonfärs i kylskåpet
    Jag tror det ligger en falukorv längst in, titta igen, så skall du se, Trailer, att jag har rätt.....!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-28 14:44:50 följande:

Får jag glass nu?
    Du skall få ett recept på min glass, om inte du fått det innan, den är nåt in i helvete god. Jag lovar. Gillar du glass, Trailer, kommer du älska min variant.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-28 19:35:45 följande:
    I löööve glass

Give me
    Lite brådis just nu, Trailer, men jag återkommer. Lovar. Du skall få ett recept som heter duga, har du glassmaskin som klarar 1 liter smet är det en fördel, men inget krav. Jag vänder åter till dig, du, den underbaraste av dom underbara...Hjärta

Kram så länge. En riktigt stor och förbannat hård bamsekram. Därför att jag gillar dig så skarpt.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-28 19:42:23 följande:
    Ätit kalkonköttfärsnånting och pasta

Var inge gott. Tar en smörgås
    Du är lurad, maken har malt ner en falukorv och märkt om paketen....
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-28 19:50:23 följande:
    Jag visste detGråter
    Jag vet att det må vara en traumatisk händelse för kvällen, Trailer, men jag vill inte undanhålla sanningen för dig. Du förtjänar sanningen, och inget mindre än sanningen.

Nu loggar jag av. Glassreceptet kommer. Du har nåt gott att vänta. Bättre än nermald falukorv. Var så säker. 
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-28 21:32:12 följande:
    Orcha.. {#emotions_dlg.flower} Din sidfot tilltalar mig.

Det här är till dig: Always tease tease tease
    Siempre - coqetiando y enganyando
    You're happy when I'm on my knees

Pulvermos?? Pizza? Är detta nån gåta? Glad
    Å vad är det för fel på min då ??? 
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-28 21:45:51 följande:
    Åhå? Hej Anton
    Hur står det till?

Så bra det bara kan....Glad

Själv ???
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-28 21:52:30 följande:
    Jag kan inte klaga. Helvetet är verkligen inget dåligt ställe att vistas på. Solig

Säg.. Jag har väl inte trampat i klaveret på nåt sätt här?
    Är det min sidfot du refererar till här ???
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-28 21:55:24 följande:
    Nä. Din sidfot är väldigt poetisk. Gillar den faktiskt.

Tack....Hjärta

Och nej. Jag kan inte se att du trampat på, eller i, nåt klaver här.
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-28 22:00:08 följande:
    Aha. Tackar. live to see another day alltså.
    Ser ut som att onsdagen är tillgänglig för dig också, HMD. Torsdagen är såpass långt fram att jag inte vågar sia om den, allt kan hända, Nordkorea å så, men det ser inte helt hopplöst ut. 
Svar på tråden HANGAROUND