Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

mycketsaft skrev 2013-05-29 09:40:27 följande:

Låter bra, jag måste baka muffins snart känner jag..
    Bra där Saftis.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-05-29 11:02:45 följande:
    Åååhhhhh neeeeeej va hemskt!! Jag hade rådött.
    Jag har förståelse för din reaktion, Trycket, men helt ärligt, mens är lika naturligt som skäggväxt, inget som varken du, eller någon annan kvinna, skall skämmas ett jävla dugg över/för. Sen behöver du iofs inte göra som Fru Dahmer, det är att sträcka sig lite väl långt kanske, men jag tror du vet precis vad jag menar här.

Råka hitta ett par trosor med mensblod i....va fan liksom. Big deal !!!

Nä, händer det, eller nåt liknande, dig någon gång, Trycket, så lyder du Anton här, och skrattar åt "eländet" och säger "städerskan behöver visst en åthutning" eller nåt, va fan vet jag, men du ger jävelen i att skämmas i alle fall...

ELLER HUR !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-05-29 11:05:12 följande:
    hon som gjorde den är superduktig :) www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.4610228888055.316162.106245068 6&type=3

Och det var dina jag syftade på :D
    Mmm, jag misstänkte detta, hoppas du hittar en svensk gubbe att stoppa i, Saftis, det blir bäst så. Jag önskar dig all lycka till....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-05-29 23:21:55 följande:
    Sorry, Orcha, but that is hilarious. Känns i alla fall som att han inte är ärrad för livet! Positivt

Tack Anton för peptalket!! Om jag någonsin blöder igenom ska jag skratta hysteriskt genom tårarna. Loooovar!
    Rätta takter där, Trycket, mycket bra.....good
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-30 06:30:52 följande:
    Drömde så sjukt i natt. Var på Bråvallafestivalen.

Rammstain var inte Rammstain.

Och när Green Day skulle uppträda så var det en kvinnlig sångerska som inte var punk utan nån äldre snobbig sur kvinna.Det var jättelite folk och man fick åka ett minitåg dit och hem.

Jaja åker till jobbet
    Det kan inte bli värre än så. Omöjligt. Fy för helvete...

Å god morgon, sköna....Solig 
  • Anton Chigurh
    fortsätt paddla skrev 2013-06-01 16:50:44 följande:
    Väntar på åska.
    Japp, jag drar ur nu, dra ut för sent kan bli dyrt, Paddeln. Jävligt dyrt
  • Anton Chigurh
    Pethea skrev 2013-06-02 20:58:14 följande:
    Om man tycker vädret är bästa samtalsämnet så är man nog en tråkig svenne.

Då och då ja. Svennar gör det hela tiden ju. På vintern är det för kallt, och på sommaren är det för varmt.

Nädå, Petheainte jag, allt emellanåt pratar jag analsex och vapen....
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-06-02 22:18:12 följande:
    God afton! Idag är jag tjurig över folk som låter sina 3-4 åringar springa runt i bostadsområden med mycket biltrafik utan att någon håller koll. Fattar inte att de lever än!
    God kväll, min förtjusande och vackra kvinna,Hjärta och vilken "tråkig" inledning, känns som det tyvärr bara är en tidsfråga innan nåt mycket ledsamt inträffar.

3-4 åringar. Mycket bilar i omlopp. Noll tillsyn. Någon läser ett sms....inte bra. Inte bra alls. 
  • Anton Chigurh
    fortsätt paddla skrev 2013-06-02 22:26:07 följande:
    Riddler: Norrsken slår det mesta. Och så gör kylan sitt till. Iskallt och magiskt!
    Håller med, Paddeln, och så ser det ut som att det är så "nära" fast det är 100 - 150 kilometer upp. Otroligt vackert är vad det är. Och, som du säger...magiskt.
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-06-02 22:31:34 följande:
    Hej snyggAnton Hjärta

De här barnen har dessutom en barnflicka, men var hon håller hus vet jag inte. Och barnen är ute själva i timmar! I kväll försvann ett av barnen, troligtvis inte så långt bort men pappan var tvungen att gå och leta, hoppas de hittade ungen.

Nu blev jag sådär varm å go inombords, Saftis....tack.4u

Nu har jag inga egna barn, men det du beskriver här låter horribelt, finns ju mer än fordon som kan ställa till oreda i en familj. Så att säga....
Svar på tråden HANGAROUND