Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2013-05-26 09:07:38 följande:
    morrn är nog lite bakis,

skulle inte tagit den där sista
    Nä, räksnittar har den förbannade olägenheten att dom orsakar en otrevlig baksmälla....

Och gomorrn, skönaSolig 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-05-26 09:39:42 följande:
    Nä, räksnittar har den förbannade olägenheten att dom orsakar en otrevlig baksmälla....

Och gomorrn, skönaSolig 
    .....i för stor mängd, vill säga.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-26 10:57:03 följande:
    Är det dillens fel även om man inte  åt någon dill?
    Ja.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-26 11:02:04 följande:
    Dricker min tredje espresso och nu börjar mitt väsntra öga öppnas,bara det högra kvar då
    The secret of our success is that we never, never give up.
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-05-26 15:08:54 följande:
    Idag får jag vara lite glad för att jag jobbar alltså.
    Med den inställningen kommer du gå långt, Trycket, den saken är klar.....
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-27 10:21:47 följande:
    Jag är förkyld,dottern är magsjuk..Jag har tvättat sängkläder
    Du kör, eller tvättar då, dom väl i minst 60 grader. Sängkläderna ???
  • Anton Chigurh
    En kram till hela världen....

Eller, ja, i alle fall till den delen som förtjänar en kram. Typ min Trailer och Orcha
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-05-28 11:34:06 följande:
    Typ......Trailer och Orcha, det innebär en helvetes massa andra precis lika trevliga och underbara människor, som dig, Trycket, du är helt jävla underbar.

• Anton Chigurh
    Doofie skrev 2013-05-28 14:19:03 följande:
    Va blir de för maat idaag??
    Falukorv är ju aldrig fel......
Svar på tråden HANGAROUND