Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

HMD skrev 2013-05-28 22:04:36 följande:
    Hur långt tror du deras raketer räcker egentligen? Det känns lite rusta över deras kvalité..
    Missilerna i sig når inte hit, men du kan ju asa hit dom en bit med någon typ av annan bärare, tex ett mindre bombplan. Problem är till för att lösas, HMD, vill Kim göra parkeringsplats av halva Göteborg, så ser han till att lösa det på nåt vis. Tro mig. Och så får Skanska lite jobb med asfalteringen efteråt. Allt är inte nattsvart, även om någon droppar en vätebomb i din omedelbara närhet... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-28 22:14:00 följande:
    Oj. Och tänk att mitt horoskop sa att jag skulle ta det lugnt i duschen idag.
    Gillar asfalt å så men tycker att det finns alldeles för mycket bilar. Att leta parkeringsplatser - Det är ett helt annat aspekt av helvete.
    Inte omöjligt att du får en hjälpande hand av Kim framgent. Med mer parkeringsyta. En liten upprensning bland bilarfår du nog på köpet, annars finns det villiga ungdomar lite varstans som gärna decimerar antalet bilar i Svea Rike. 

Ta det lugnt i duschen !!!
     Du gjorde väl inget fult där, kladdar på kakel och liknande obscena företeelser..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-05-28 22:34:38 följande:
    Tack herr H!
    Should I stay or should I go...

Ja en smärre gåta, men gåtan i sig stavas Trailer Trash.
    Trailer nöjer sig med nermald falukorv. Under protest, förvisso, men om maken kamouflerar falukorven som kalkonfärs.....så går det bra. Å nu skall Trailer snart få ett recept av mästarkocken Anton på en särdeles god glass och då glömmer hon allt vad falukorv heter. 
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-28 22:37:27 följande:
    Nej för fan!! Jag har pumptvål.
    Det var i sanning ett lugnande besked, HMD, jag var orolig på riktigt där......
  • Anton Chigurh
    MrsPenn skrev 2013-05-28 22:50:07 följande:
    Jag fattar inte.
    Fisk finns i många varianter :

• Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-28 22:51:21 följande:
    Inte behöver du vara orolig.. Jag landar på alla fyra. oftast.
    Lite semester är bra för själen.

Härligt....Kaffe
  • Anton Chigurh
    Kicki85 skrev 2013-05-28 22:58:51 följande:

Själv väljer jag nog att onanera utan fisk. 
    Klokt val....
  • Anton Chigurh

Jag är nåt in i helvete trött, är det okej om jag går å lägger mig ???

• Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-28 23:17:12 följande:
    Jag ska skriva ett litet blindskriftbrevf till kim och be han tagga ner så du får åtminstone en god natts sömn till.

Hur låter det?

Är du för trött för att svara så önskar jag dig ändå en bra natt av sömn. Utan massa störiga drömmar.
    Det låter som nåt av det bästa jag hört på mycket länge. Tack, HMD, jag skall ta med dig i min aftonbön, lägga in ett gott ord för dig när jag pratar med Chefen på översta våningen. Jag hyser en viss förhoppning att det är där jag hamnar, men fan vet. Du skall i vart fall bli rikligt belönad för din insats i kväll. Tack igen.

God natt, HMD, och alla ni andra... sleepted.gif

Och såklart...pussWetKiss.gif.....till Damerna i tråden.
  • Anton Chigurh
    Kicki85 skrev 2013-05-28 23:27:33 följande:

Sov så gott!
    Detsamma....sleep1.gif
Svar på tråden HANGAROUND