Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2013-05-15 05:52:52 följande:
    Kära dagboksjävel

Vaknade och så var den dagen förstörd. Dom flesta kvinnor har fått orgasm i sömnen och vet att det kan vara ganska trevligt men jag hatar det. Inatt har jag haft det två gånger..Vet att jag drömde och hoppas vid Gud att det inte var om Bert Karlson. Är alltid så att när jag drömmer om sex så kommer jag aldrig ihåg vem jag knullat.
    Det är roligare när jag drömmer att jag är inlåst hos willy wonka.

Idag ska jag på jobblunch med chefen..Kan vara trevligt men oftast äter jag aldrig lunch,brukar köp en kexchoklad och en kaffe latte eller på sin höjd en yougurt.

Ikväll ska make och barn iväg på olika aktiviteter så jag behöevr bara åka hem efter jobbet och lägga mig och slappa i soffan fram till 19.30.

Klädval idag  Röda skinny jeans,svart topp,hood som det står protected by Satan på, svarta converse och olikfärgade strumpor.

Självklart är handspriten med i väskan

ciao
    Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-05-15 08:44:25 följande:
    Kaffe och vab på agendan.

Glöm inte att upplysa era telningar om att växter kan vara giftiga att äta.
    Upplys gärna vissa pedagoger om detsamma Skrikandes
    Du tänker flugsvamp här, Orcha, fast den skall visst va trevlig i lite lagom doser....chzygrin
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-05-15 08:48:39 följande:
    Särskilt om man är viking och fresh out of mead
    ..............idag är det jag som bjuder på kaffe :

• Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-05-15 19:05:43 följande:
    Barn... Kräks. Frisk. Pollen. Falsk alarm. Host. Knappast. Nu, halt. Jag tror han är en häst, måste sko om öket, maska av och ge blöt havre...
    Var det du eller ungen som hade ätit flugsvamp ???
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-05-16 06:18:40 följande:
    *skratt*

Ha en underbar dag....Solig
  • Anton Chigurh
    fortsätt paddla skrev 2013-05-16 17:37:02 följande:
    Jag måste sluta le!
    Gör inte det, Paddeln. En kvinna som ler, och leendet når ögonen......det är det vackraste som finns
  • Anton Chigurh

Jösses, Saftis, gubben din påminner om en polare jag hade i lumpen, han stod lutad mot ett träd under en, förvisso lång och plågsam, övning och somnade. Makalöst. Din gubbe skulle förmodligen klara av samma sak. 

Underbart....Glad 

• Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-17 12:57:37 följande:

Jag brukar ofta somna under vardagsrumsbordet..golvet är nog en favvoplats att sova på
    Fan va underbara mänskor det finns. Å du, Trailer, är en av dom....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-17 13:06:31 följande:

Tack underbara anton.dina ord värmer alltid kram
    4u
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-05-18 07:48:01 följande:
    Hur kom alla stenar till Sverige?
    - Meteoritregn, enligt sonen.

Jahapp.
    Har har säkert rätt ,det har dom alltid, dom små liven, iaf till viss del, dock så vet jag att en del sten, förutom meteoriterna !!!, förflyttades med isens hjälp under istiden, alltså när istäcket var flera kilometer tjockt och det ligger inte stilla, och då, ser du Orcha, då dras sten å annat mög med under den oerhörda tyngden. Och ja, stora stenar mals ner till mindre under den nämnda processen. En del ner till gruskorns storlek.

Tror jag.

Oavsett....ha en för jävle fin dag.Solig

TRAILER !!!  .....hoppas du mår bättre. Mycket bättre.

Å sist, en favorit i repris. 
Svar på tråden HANGAROUND