Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

ArgaKillen skrev 2013-05-08 22:26:59 följande:

Ja bra idé! Hon verkar lite hungrig...
    På tal om det, vilket märke rekommendera du, AK ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-05-08 23:51:50 följande:

Jag kör med mach-3 från Gilette. De säger att det är det bästa för mannen (The best a man can get). Skitsnack!

Jag upptäckte förra månaden först att de hade ett dolt blad på framsidan, som är till för finliret kring näsan osv. Jag känner mig lurad och är beredd att återgå till engångshyvlarna som ger mig rivsår i ansiktet enbart av ren principsak!  
    Mmm, jag kör Mach 3 Turbo, hur fan man nu kan komma på idén å kalla ett sketet rakblad för Turbo !!!

Iaf, jag är nöjd, ett mycket gediget verktyg. Om inte det vore för priset. Å så gnäller käringarna för småpengarna dom får lägga på bindor och tamponger. Dom skulle bara veta vad en riktig man lägger på rakblad varje månad. 

Engångshyvlar !!! Då lär du se ut som om du forcerat 3 stormhinder med taggtråd, AK. Från typ 1:a världskriget. Men visst, principer är viktiga saker. Och sjukvården i Sverige är ganska bra. Å inte så jävla dyr heller. Akutsjukvården är ju till och med gratis. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-05-09 00:38:26 följande:

Kanske ska börja köpa raklödder igen och ge den en chans till. Men jag använder typ ett rakblad i 3 månader innan jag får för mig att byta. Jag vet att jag är en snål jävel!

Engångshyvel är iaf uthärdligt i en månad och kostar ingenting jämfört, men först därefter lider man på riktigt, precis som soldaterna gjorde under 1:a världskriget (tyst minut).

1. Men du som vet,       vad är det bästa sättet att hålla hyvlarna vassa och samtidigt ödmjuka?

2. Sist vill jag påpeka att akutsjukvården inte alls är gratis, enligt min erfarenhet. Man får en faktura hemskickad som tack för att man stod ut med den griniga receptionisten i entrén :/ Senast jag kollade var för precis ett år sedan.
    1. Det är om du ger fan i å använda dom, hyvlarna, då håller dom skärpan ganska länge.

2. Nä, du har nog rätt här, AK, men alltså, om jag blir överkörd av en fullastad timmerbil och därför behöver sy tre, eller möjligen fyra, stygn, är det då så jävligt att jag får hem en faktura på behandlingen ???

Går det under Rot eller Rut den 2:e maj ??? 

AK
    är förövrigt en förkortning för Automatkarbin. Coolt.

Nu tänkte jag gå å lägga mig. Sov gott, AK, å alla ni andra.

Puss till Damerna i tråden....WetKiss.gif

• Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-05-09 19:58:28 följande:

1. Jag hoppas inte det. Hur hade världen sett ut då :S

2. Jag är en skitstövel. Helt klart!
    Ska bli en bättre människa på heders. 
    Ja, det är du, eftersom du inte kommenterat länken jag klistrade in enkom för din skull. Skärp till dig för helvete....
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-05-10 20:10:18 följande:

Vilken länk? Jag har helt missat i så fall!
    Din Für Elise....min länk efter det.....!
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-11 09:52:26 följande:
    godmorgon
    Morrn Älskling....Hjärta
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-11 10:46:01 följande:
    God förmiddag på er. Glad
    TrailersHjärta make är bakfull. Självförvållat. Å jag har ett uppdrag i eftermiddag.
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-11 11:06:04 följande:
    Själv drack jag en, en öl igår. 

Idag är jag stark.

Oj. ett uppdrag. Vad kul. Glad

Underbart....Solig
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-11 11:14:51 följande:
    se till att du får det rätt denna gångenSkrikandes
    Jag tar granatgeväret denna gången, kan tillåta mig lite större felmarginal med en dylik trivselspridare om jag begagnar mig av spränggranat SGR m86 och såklart sk luftbrisad. Men Trailer, du bör hålla ett säkerhetsavstånd på 150 meter hela dagen. Just in case......!
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-11 11:24:22 följande:
    Antecknar 150 METER. Jag glömmer så lätt
    Hmm.....
Svar på tråden HANGAROUND