Sex efter otrohet
Ni som blivit bedragna, hur ställer ni er till sex efter otroheten? Jag fick veta om otroheten för 6 månader sedan. Jag känner mig fet och ful och har färgat mitt blonda hår nötbrunt. Ser 10 år äldre ut, är deppig och tänker på detta jämt. Jag vägrar ta några som helst initiativ, väntar mig att han ska gör det som faktiskt svek mig. Om han inte tar initiativ så händer inget. Nu klagar han på mig, att jag inte tar initiativ, att jag undviker sex et.c. Men jag skulle behöva mer uppvaktning vilket aldrig sker. Han säger saker som "åh vad jag älskar dig", "du är mitt allt", "vad mysigt att få gosa med dig". Aldigt att jag är sexig, något erotiskt et.c. Jag blir bara förbannad på likgiltigheten, och kommer inte över otroheten och jag känner mig så extremt oattraktiv.. Vad har ni gjort för att få motivationen tillbaka? Funderar på att skaffa mig ett nytt liv de dagar han reser mycket. Han är borta 3-4 nätter i veckan, och jobbar mest praktiskt med huset/trädgården på helgerna. Hur tänker han? Vet någon?