• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • heartems

Fortfarande inga symptom hos mig! :) Inskrivning till veckan, hoppas kunna få ett vul också ganska snart!

• verkar
    Aadomeniqe skrev 2013-05-12 08:26:34 följande:
    Idag har jag haft jätte ont i magen , vet i tusan va det va .. Kommer

Växt värk det har jag också från och till.
    Ursäkta min dyslexi
  • Sassa11

Någon mer än mig som redan gått upp i vikt??!! Fick en mindre chock när jag ställde mig på vågen och såg en ökning på 1,5 kg =) Förra graviditeten gick jag upp 30 kg, jag måste börja behärska mitt ätande.. men det är så svårt när man är sugen hela tiden. Men jag ska väl inte klaga, är så lycklig över denna graviditet jag välkomnar alla grav symtom bara allt går vägen denna gång. Vad gör 30 kg när man får världens bästa belöning efter 9 mån =) 

• mariafii
    Kattamaja skrev 2013-05-12 08:30:21 följande:
    Visst drömmer man mycket knasiga saker? Har varit så under mina två tidigare graviditeter. Nån som vet varför?

Finns det någon vänlig själ som vill lägga till mig på bf-listan? (Har bara mobilen just nu)

Bf 3jan Kattamaja 30 år, tredje barnet.

Ja jag drömde mardrömmar här om natten
  • popcornplaya

Sassa11: nä inte gått upp nått än men försöker verkligen tänka på vad jag äter. Dom andra graviditeterna har jag gått upp 25 kg. Det vill jag INTE göra nu. Vill bara gå upp det nödvändiga.

• Sassa11
    popcornplaya : ska följa ditt exempel från och med idag. Ska köpa hem nyttiga saker och tänka på vad jag stoppar i munnen. Glad  Hoppas vi lyckas! 
  • verkar
    Aadomeniqe skrev 2013-05-12 09:02:45 följande:
    Jo växt värk har jag med detta va en annan känsla

Hur ? Skarp? Det får jag också där äggledarna sitter ungefär. Jag har ingen aning om vad det bror på men ska fråga bm när jag ska dit.
    Ursäkta min dyslexi
  • SaraKarla

Har inte vågat väga mig än!

Har haft ganska ömma bröst i några dagar men idag känns det inte lika mycket. Jaja, det går kanske upp och ner?

Svar på tråden BF januari 2014