• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Oh baby

Jag har också svårt att sova, vet inte om det beror på stress och mycket tankar. Men på dagarna kan jag bli paniktrött istället Inget illamående än, jag var väldigt illamående med tidigare barn, men det klm senare då har jag för mig. Är väl bara i v 4+4 än så länge. Jag vill inte berätta så mycket alls om mig själv ännu, inte förän vi gått ut med graviditeten.

Jag förstår bekhmret med fester och alkohol, jag har ett liknande problem fast det gäller ädelost Jag och en kompis ska iväg i mitten på juni och vi briksr alltid äga ädelost som hon köper Det är väldigt svårt att dölja att man inte äter det och vad ska man skylla på, hahaha! Det är ju både lchf-riktigt och jag kan inte skylla på att jag går på penicillin eller att jag är chafför för att komma ur det

• Chaplin89

Går in i v 7 idag (6+0) och vaknade utan illamående :D Tur det då släkten kommer på 4års kalas och jag måste ner i köket och göra tårta!!
    Igår började jag svullna upp kring magen, kunde knappt knäppa jeansen :S Bättre idag iallafall!

• verkar
    Oh baby skrev 2013-05-12 07:48:17 följande:
    Jag har också svårt att sova, vet inte om det beror på stress och mycket tankar. Men på dagarna kan jag bli paniktrött istället Inget illamående än, jag var väldigt illamående med tidigare barn, men det klm senare då har jag för mig. Är väl bara i v 4+4 än så länge. Jag vill inte berätta så mycket alls om mig själv ännu, inte förän vi gått ut med graviditeten. Jag förstår bekhmret med fester och alkohol, jag har ett liknande problem fast det gäller ädelost Jag och en kompis ska iväg i mitten på juni och vi briksr alltid äga ädelost som hon köper Det är väldigt svårt att dölja att man inte äter det och vad ska man skylla på, hahaha! Det är ju både lchf-riktigt och jag kan inte skylla på att jag går på penicillin eller att jag är chafför för att komma ur det

Jag väntar också på illamåendet jag har haft hyperemesis gravidarum med be andra barnen så det är ganska väntat nu. Vecka 7 -8 brukar det sätta igång för mig. Den 21/5 ska jag till mvc för inskrivning och för att lägga upp en plan agn hg. Den 29/5 åker vi till Grekland och då måste jag ha medicinerna med mig ifall eländet börjar då. Skrämmande tanke...
    Ursäkta min dyslexi
  • Kattamaja
    winterlong skrev 2013-05-12 06:45:22 följande:
    Här har ni en till Skelleftetjej! Kul att vi är flera :) Vår lilla böna blev troligen till inom en timma efter slutsignalen gått, "guldknullet" kallar min sambo det ;) Pardon my french!

Haha, va roligt! Då har du en riktig guldklimp i magen
  • popcornplaya

Jag sover väldigt bra faktiskt. Somnar dock tidigt och vaknar tidigt sen drömmer jag mkt men jag vaknar inte på nätterna.

• mariafii
    popcornplaya skrev 2013-05-12 08:20:23 följande:
    Jag sover väldigt bra faktiskt. Somnar dock tidigt och vaknar tidigt sen drömmer jag mkt men jag vaknar inte på nätterna.

Nä natten har jag inte heller vaknat på utan bara på tidig morgon. Tror man är nervös och glad så kanske därför det är svårare att sova länge
  • Kattamaja

Visst drömmer man mycket knasiga saker? Har varit så under mina två tidigare graviditeter. Nån som vet varför?

Finns det någon vänlig själ som vill lägga till mig på bf-listan? (Har bara mobilen just nu)

Bf 3jan Kattamaja 30 år, tredje barnet.

Svar på tråden BF januari 2014