• Mymemlan

BF januari 2014

Kärleksmiraklet skrev 2013-05-31 14:27:39 följande:
    jag är i vecka 7 och min mage är jätte svullen, fick köpa gravid byxor redan i vecka 9-10 med min första.

hur är det med ert illamående? är det nån som varit extremt illamående som sen gått över?
    Jag använder mammaleggins i vecka 9. Jag är extremt illamående, har inte gått över på 5 veckor än, och det håller fortfarande i sig hårt... Så hoppas det bara poff snart..
  • Mymemlan
    SaraKarla skrev 2013-05-31 14:38:49 följande:

Ja, jag har en två-åring, och då fick jag mage senare, men ändå ganska tidigt. Dock var min mage väldigt liten på slutet av grav, fick göra tul osv. Så min mage verkar växa fortast ibörjan!
    Jag fick också vara på tillväxt ul för att se om han var för liten, och enligt det var han det, men han var normalstor när han kom. :) 3495 gram och 51 cm lång trots liten mage :)
  • Mymemlan
    fluu skrev 2013-05-31 14:50:02 följande:
    Allt kom ut redan innan vi hunnit till akuten så nu har jag inte ont längre. Hjärtat slog igår så det måste hänt något i natt,önskar att det hänt igår så jag slapp se en levande bebis först.
    Det där hände mig i mars iår. Vi såg hjärtat slå i samband med cellprov. Blödning startade iochmed undersökningen och sen fortsatte det bara. Några dagar senare tvingade jag till mig ny undersökning och allt var borta. 
    Många kramar till dig, fy så fruktansvärt. Pma gärna mig om du har frågor elr vill prata, även om dom dyker upp om någon vecka. Kram! 
  • Mymemlan

Jag bryter ihop, mår fruktansvärt illa trots lergigan och primperan.. Skillnaden är att jag kräks inte, men tar mig inte upp ur sängen.. :/

• Mymemlan

Jag har köpt mammaleggings från hm. 99 för ett par, dvs samma som andra. Hatar trycket mot magen. Sköna är dom iaf och syns ju inte för nån annan än mig, och sambon då :)

• Mymemlan
    Aadomeniqe skrev 2013-06-01 14:06:57 följande:
    Mymemlan: jag mår med så fruktansvärt illa men kan inte kräkas ... Går under jorden snart :(((((
    jag köpte sea-band idag. Eller jag skickade min sambo att göra det. Får se om dom hjälper nått. Har bara tagit lergigan comp idag och inte primperan, för mår konstigt av dom har jag fått för mig.. 
  • Mymemlan

Jag bara gråter. Jag mår så illa hela tiden. Tar mig inte ur sängen. Börjar jobba om 10 dagar och jag får sån panik.. Det kommer aldrig gå.. Jag kräks inte men mår så illa hela tiden att jag går under. Det är inte ens kul att vara gravid längre. Blir bara hänvisad till vc som inte gör nått. Min stackars pojke på 3.5 år har en värdelös mamma.... Hur ska jag ta mig igenom?

• Mymemlan

Nu har jag köpt en doppler! Beställde en ny angelsound på tradera. Ska bli spännande att se när man kan höra nått. Kanke kan vara kul när man mår som mest illa för att muntra upp sig själv. Dock läst attman inte ska använda dom så ofta, men kan prova nån gång innan sparkarna iaf... :) 

Svar på tråden BF januari 2014