BF januari 2014
hur är det med ert illamående? är det nån som varit extremt illamående som sen gått över?
Jag bryter ihop, mår fruktansvärt illa trots lergigan och primperan.. Skillnaden är att jag kräks inte, men tar mig inte upp ur sängen.. :/
Jag har köpt mammaleggings från hm. 99 för ett par, dvs samma som andra. Hatar trycket mot magen. Sköna är dom iaf och syns ju inte för nån annan än mig, och sambon då :)
Lillfrö, 3 om dagen. Men tar dom inte nu.. Provar ondansetron nu.. Inget hjälper :(
Jag bara gråter. Jag mår så illa hela tiden. Tar mig inte ur sängen. Börjar jobba om 10 dagar och jag får sån panik.. Det kommer aldrig gå.. Jag kräks inte men mår så illa hela tiden att jag går under. Det är inte ens kul att vara gravid längre. Blir bara hänvisad till vc som inte gör nått. Min stackars pojke på 3.5 år har en värdelös mamma.... Hur ska jag ta mig igenom?
Har också funderar på en sån där doppler. Kan man höra från vecka 12 typ? :)
Nu har jag köpt en doppler! Beställde en ny angelsound på tradera. Ska bli spännande att se när man kan höra nått. Kanke kan vara kul när man mår som mest illa för att muntra upp sig själv. Dock läst attman inte ska använda dom så ofta, men kan prova nån gång innan sparkarna iaf... :)