• Mymemlan

BF januari 2014

Jag vet inte om jag vågar skriva detta och säga det högt, men jag mår bättre idag, jag missade att ta min andra dos primperan&legigan comp och mådde inte dåligt så lät bli och har inte tagit tredje heller.... Jag mår inte illa än. Dock har jag en sån hosta som driver på kräkrelexen lite, men ändå, jag är så glad! 
    Ska nog bara ta på morgonen och ha med mig på jobbet! :)  

• Mymemlan
    Potatis skrev 2013-06-09 19:28:16 följande:
    Mymemlan: Ja det är jättebra och jag känner mig betydligt piggare nu. Vill hem! Snart är första påsen med dropp klar. Vill hem sen. Så vi får väl se vad dom säger :)
    Tror man brukar ge 2-3 påsar för att fylla på förråden. Även om du vill hem, försök hålla ut så du får må bättre en längre tid! :) 
  • Mymemlan
    Aadomeniqe skrev 2013-06-09 20:35:34 följande:
    Mymemlan: jag har inte mått illa på 2 dagar nu :D börjar avta .. Tagit en legigan idag bara ! Underbart är det
    Jag fick ta nu ikväll bara för att jag sa det. men har mkt hosta som retar kräkreflexen också. men det är helt klart bättre! :)
  • Mymemlan
    Aadomeniqe skrev 2013-06-09 20:47:02 följande:
    Himla skönt för oss :)
    JA :D Men man kanske inte ska säga det högt ;)
  • Mymemlan

Mitt tryck är lågt säger dom, ligger på 110-105/60-50 lite beroende på när man tar. Bättre med lågt än högt. Så skulle jag få 120-130/70 skulle dom funderra om nått var fel, trots att det är lågt för andra. Så det är frukatansvärt individuellt men får ju inte vara hur högt som helst.

• Mymemlan
    SaraKarla skrev 2013-06-11 10:03:09 följande:
    Lycka till mymemlan!
    mariafii skrev 2013-06-11 10:17:02 följande:

Lycka till :)

Lycka till :)
    Tack, känns kul men nervöst. Har ju varit sjuksköterskestudent där i 4 veckor innan så att jobba som uska där nu borde inte vara några probllem! :D 

• Mymemlan

Nu ska jag bidra med en magbild i våran bildtråd innan jag drar till jobbet. Tagen nu på morgonen, wow det är en riktig mage nu.. Fattar inte vad som hände. Vecka 11 imorrn.

Svar på tråden BF januari 2014