• Mymemlan

BF januari 2014

Magda85 skrev 2013-06-02 12:47:43 följande:
    Flikkan- jag och mitt dåliga minne.. :P har du barn sen tidigare? Kan ju ha stor betydelse hur tidigt man kan höra om livmodern vuxit över blygdbenet men från v 12 brukar dom säga att man kan höra iaf.

Mymemlan- hoppas du ska bli lika nöjd med den som jag varit
    Ja det hoppas jag också. Får se om jag kanske väntar till vecka 12 innan jag ens provar...Är typ 2.5 vecka kvar så inte så länge. Tänkte det kan vara en kul grej så det blir mer verkligt för sambon. Jag har illamåendet som påtvingar mig att känna av att allt är som det ska hela tiden så ;) 
  • Mymemlan

Kramardig; hur många lergigan comp tar du per dag? Jag har 1 st x 3 gånger. Samt primperan 1 st x 3 gånger samtidigt. Hjälper ibland, och ibland inte..

• Mymemlan
    Magda85 skrev 2013-06-02 21:20:11 följande:
    Man är ju för knäpp! Under två dagar har jag mått såååå illa under fm och em, inte kräkts men gått runt och önskat att jag kunde kräkas så det går över nån gång. Skitjobbigt! Idag- nada. Inget illamående alls, å då vill jag att det ska komma tillbaka för det är ju ett symtom! Haha
    haha jag mår ju så illa hela tiden och har gjort det konstant i 5 veckor, längtar till det slutar, man lär väl tänka samma sak ;) 
    SaraKarla skrev 2013-06-02 18:30:01 följande:
    Usch vad deppig jag är mår verkligen piss... Har bara lust att lägga mig och sova och inte vakna på länge..
    Nej men varför det? Är det illamåendet? Kramar!

• Mymemlan
    Kramardig skrev 2013-06-02 22:01:07 följande:
    Mymemlan: Jag har tagit 1 varje morgon och 1 på eftermiddagen, alltså 1x2 men imorgon ska jag testa ta 2 direkt på morgonen. Förhoppningsvis blir jag inte så "bortdomnad" som idag. Idag har jag knappt mått illa då jag tog 2 lergigan comp samtidigt. Peppar peppar!
    Skönt! Jag tar ju båda 2 och missar jag nån eller tiden, då är resten av dagen körd! :P
  • Mymemlan

Åh avis på er som kan äta.. Jag har så problem med illamående så godis, chips mm är uteslutet. En isglass går på sin höjd :p

• Mymemlan

Jag går in i vecka 10 på onsdag, jag längtar till vecka 12. Orsak; Kanske illamåendet slutar då?! Hoppet är det sista som lämnar... 

• Mymemlan

Idag  är illamåendet snäppet bättre, ska åka med sonen och en kompis med barn på leos lekland. Hoppas det går bra! 

• Mymemlan
    winterlong skrev 2013-06-03 12:28:30 följande:
    Någon här som varit på inskrivning och haft ett barn med sig? Ska på inskrivning på fredag och måste ha sonen med eftersom det är jag som är föräldraledig med honom, men började fundera nu på om det är ok eller om de brukar vilja att man kommer utan barn så man ska fixa barnvakt?
    Jag hade sonen på 3.5 med mig, han surrade, spelade på min telefon och fick rita. Gick toppen. Han satt i min famn sen på lab och var fundersam vad dom gjorde när dom stack. Han fick en leksak för att mamma var så duktig sen ;) 
Svar på tråden BF januari 2014