BF januari 2014
Har en fundering! :)
Vad tänker ni om amning och flaskmatande med ersättning alt bröstmjölk?
Jag vill gärna amma om det går, med sonen gick det bara 1½/2 månader och sen totalvägrade han genom att bara tokskrika.
Har en fundering! :)
Vad tänker ni om amning och flaskmatande med ersättning alt bröstmjölk?
Jag vill gärna amma om det går, med sonen gick det bara 1½/2 månader och sen totalvägrade han genom att bara tokskrika.
I norrbotten finns inte ens kub. Man får åka till västerbotten och betala privat då. 35 mil.. Lite drygt.
Jag blev också erbjuden fostervattensprov, blev det ej med sonen som är 3,5. Vill dock inte göra det...
Idag välkomnar jag vecka 12! Och det tänktejag fira med att jobba hela midsommar ;)
Asså vi ska ju ha mjuklift i vagnen.. Får man ens ner en åkpåse då? ;p
Första dagen att sjukanmäla mig.. Mår jäkla illa idag.. :/ jag som äntligen tyckte det började ge med sig och bli bättre. Hoppas det är tillfälligt bara..
Åh nej..minvårdcentral (privat) har gått i konkurs.. Jag har inget mvc längre ;( nu måste jag gå tillbaka till det dåligahär bredvid :(
Nu har hela familjen (jag, sambo och son) hört bebisens hjärtljud via angelsounden :) vi har lyssnat lite innan men inte hört, så nu gick det. :D hördes tydligt och även fast man höll på samma ställe flyttade den sig så man fick flytta efter. Spännande! :) vecka 13 (12+0)